کنسرت علیرضا قربانی در لندن جنجالی شد؛ حمله به قربانی به خاطر برگزاری کنسرت بعد از فوت همسرش!

کنسرت علیرضا قربانی در لندن جنجالی شد؛ حمله به قربانی به خاطر برگزاری کنسرت بعد از فوت همسرش!
اجرای کنسرت علیرضا قربانی در لندن تنها ده روز بعد از فوت همسرش مژگان غیاثی بحث‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است.
کد خبر: ۷۷۵۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

زی‌سان: علیرضا قربانی از خوانندگان مطرح موسیقی سنتی ایران ۲۹ بهمن برای نخستین بار پس از درگذشت همسرش روی صحنه رفت و با ناراحتی درباره از دست دادن همسرش صحبت کرد.

به گزارش زی‌سان، او در این کنسرت که در سالن «باربیکن» لندن برگزار شد گفت با همه تألماتی که دارد بنا بر اخلاق و تعهد، خود را موظف به اجرای کنسرت دانسته است. علیرضا قربانی همسرش مژگان غیاثی را حدود ۱۰ روز پیش پس از گذراندن یک دوره بیماری از دست داد. 

اجرای کنسرت علیرضا قربانی در لندن البته بی‌حاشیه هم نبود و منجر به بحث‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی شد. برخی از دوستداران این خواننده از اینکه وی بر سر قول و تعهدش به دوستدارانی که بلیط کنسرت وی را خریداری کرده بودند مانده است او را ستایش کردند. البته برخی دیگر از افراد هم این بحث را مطرح کردند که فردی که ۱۰ روز پیش همسرش را از دست داده چگونه می‌تواند به سرعت فراموش کند و کنسرت اجرا کند. 

واکنش برخی از افراد به برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در لندن:

کاربری به نام الهام با ستایش کنسرت قربانی نوشت: معنای وقار و نجابت. کاربری دیگر به نام «بیمار وصل» نوشت: درود بر این متانت، شکیبایی و اخلاق. 

یکی دیگر از کاربران اینستاگرام نوشت: روحشون شاد، ولی خیلی زود بود اجرای این برنامه

کاربری به نام نسیم هم نوشت: خاله زنک نباشیم انسان‌های زنده تعهد دارند به دیگران تحت هر شرایطی تعهد انسان به انسان با شرط حیات اولویت است. 

کاربری به نام سولماز نوشت: از متانت و اصالت که بگذریم چقدر سریع حالشون خوب شد و خودشون رو پیدا کردن که تونستن تو کنسرت اجرا داشته باشن. البته خوب بعد مادی رو هم باید در نظر بگیریم این روزا خیلی مهمه ...

کاربری به نام هانی زمانی نوشت: متانت، اصالت، مردانگی، زیبایی، مردی از جنس عرفان و عشق، همه در یک قاب، قابی به نام علیرضا قربانی. 

کاربری به نام کیان نوشت: ممنون استاد برای این تعهدی که نسبت به مردم دارند. روح همسر محترمشون شاد و ما باید فراموش نکنیم به مسائلی که به زندگی ما نیست نظر ندهیم. حتما ایشون بهترین تصمیم رو در شرایط سخت گرفتن. 

اما در واکنش به کسانی که نسبت به این اجرا انتقاد داشتند ادمین یکی از فن پیج‌های علیرضا قربانی در کامنتی که زیر یکی از این انتقاد‌ها نوشت به این مسئله پاسخ داد. وی نوشت: «سالن برنامه از مدت‌ها پیش با هماهنگی‌های بسیار رزرو شده بود و بلیط‌ها قبل از این اتفاق به فروش رسیده یودند و امکان لغو برنامه وجود نداشت». البته خود علیرضا قربانی در ابتدای برگزاری کنسرت هم به این مسئله اشاره می‌کند و دلیل اجرای این کنسرت را با وجود تألمات فراوان توضیح می‌دهد.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
cm
آخی... علیرضا قربانی نازنین
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱