فال شمع روزانه (امروز دوشنبه ۳۰ بهمن)

فال شمع روزانه (امروز دوشنبه ۳۰ بهمن)
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد. 
کد خبر: ۴۴۵۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز دوشنبه ۳۰ بهمن برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین 

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. / شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می‌کنید / از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید / نگران پولی از دست رفته هستید. نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید / داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه‌ای در باره شخص شما می‌شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد / با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

بسیاری از کار‌های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد، نگران کار‌های عقب افتاده خود نباشید / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن، مثبت و عالی همراه است. این کار از دیده خودتان سرچشمه می‌گیرد.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت / سخت دلی عشقتان شما را می‌آزارد، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. / یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جانب احتیاط را رعایت کنید، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید. بی گدار به آب نزنید. / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد / رسیدن به سرمایه‌ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد / کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید / به هدف و مقصودی که دارید، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک‌تر خواهید شد.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید. اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید.

فال شمع ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / کارت عشق دارید، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت.

 

tags # فال شمع
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: