گل کردن یک رپر نسل چهار؛ «سروش ولی‌زاده» ملقب به سروش هیپ هاپولوژیست کیست؟

گل کردن یک رپر نسل چهار؛ «سروش ولی‌زاده» ملقب به سروش هیپ هاپولوژیست کیست؟
سروش ولی‌زاده معروف به هیپ هاپولوژیست اکنون از جمله رپرهای نسل چهارم و محبوب نسل دهه هفتاد و هشتاد است که اخیرا به شهرت زیادی زیاده است و به ویژه درگیری‌های او با خوانندگانی مثل امیر تتلو باعث توجه هر چه بیشتر شبکه‌های اجتماعی به وی شده است.
کد خبر: ۴۴۵۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

زی‌سان: هیپ هاپولوژیست در واقع نام مستعار «سروش ولی‌زاده» است و به دلیل حواشی پیرامونش جدیدا به شهرت زیادی رسیده است.

به گزارش زی‌سان، این رپر که به عنوان یک رپر نسل ۴ شناخته می‌شود جدیدا توانسته علاقه برخی جوانان دهه هفتاد و دهه هشتاد را به خود جلب کند و موسیقی‌اش نیز طرفداران زیادی در بین این نسل دارد. 

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست

«سروش ولی‌زاده» معروف به هیپ هاپولوژیست متولد ۱۲ دی ۱۳۷۷ است و فعالیتش را از سال ۱۳۹۸ در مارکت موسیقی رپ شروع کرده است. سروش مدت‌ها قبل یک ویدیو از خود در شبکه‌های مجازی منتشر کرد که این ویدیو با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و به این گونه باعث شد تا او فعالیت خود را به صورت گسترده و حرفه‌ای تری در خوانندگی و در سبک رپ شروع کند. این رپر جوان و تازه کار این روز‌ها توانسته طرفداران زیادی را نیز به دست آورد. 

سروش ولی زاده

هیپ هاپولوژیست تاکنون با رپران دیگری از جمله بهزاد لیتو، کاگان، کچی بیتز و ... همکاری داشته است. وی همچنین در رشته پزشکی تحصیل کرده، اما به نظر می‌رسد که به صورت جدی وارد حوزه خوانندگی در سبک رپ شده است. 

سروش هیپ هاپولوژیست

مهمترین آثار این رپر معروف نسل ۴ عبارتند از: 5am، نباید، آژیر، قرص، کاردی، رز، ماشاالله، ۱۲ سال پیش، دوکی، یکی در میزنه، و ... است بسیاری البته بر این عقیده‌اند که این رپر با خواندن 5am توانست شهرت زیادی به دست آورد. خود وی بر این عقیده است که آهنگ «رز» یکی از بهترین آهنگ‌هایش است. این خوانند البته صرفا به بیرون دادن سینگل ترک اکتفا نکرده و آلبوم‌هایی از وی نیز در بازار موسیقی منتشر شده است. کپسول، آلبوم نسخه با همکاری اشکان کاگان، آلبوم «لیک شت» باز هم با همکاری کاگان، و .. است. لازم به ذکر است که اولین آهنگ هیپ هاپولوژیست که با آن به شهرت رسید «آدم فضایی» بود. 

هیپ هاپولوژیست به همراه دوستش

درگیری با امیر تتلو 

پیرامون این رپر نسل ۴ نیز هر از گاهی حاشیه‌هایی مشاهده می‌شود که از مهم‌ترین حواشی او می‌توان به مواردی از جمله دعوا و درگیری‌هایی که او با سایر رپران دیگر داشته است، دیس و دیس بک‌هایی که بین او و سایر رپران منتشر شده است، فیت‌هایی که این رپر منتشر کرده است، روابط شخصی او، خداحافظی سروش از دنیای خوانندگی، مهاجرت او به خارج از کشور و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد. البته ناگفته نماند که یکی از مهم‌ترین حواشی که مدتی قبل این رپر به وجود آورد و باعث شد تا برخی از طرفدارانش را از دست دهد درگیری اش با برخی از رپران نسل یک از جمله امیر تتلو، حصین و حسین تهی بوده است. جریان این درگیری از آن جایی شروع شد که او در یکی از لایو‌های خود به فحاشی به امیر تتلو پرداخت. بعد از آن، این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که چندین کا از فالوور‌های این رپر جوان کاسته شد و هم چنین او محبوبیتش را در بین خیلی از مردم از دست داد. 

شغل و درآمد و محل زندگی هیپ هاپولوژیست

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که برای خیلی از مردم به ویژه طرفداران این رپر به وجود می‌آید، این است که در حال حاضر او کجا زندگی می‌کند؟ در این باره بهتر است که بدانید با این که شایعات متعددی در رابطه با این که سروش همانند خیلی از رپران دیگر از ایران مهاجرت کرده است تا به این گونه بتواند به صورت آزادانه و حرفه‌ای در موسیقی و سبک رپ فعالیت خود را ادامه دهد، در شبکه‌های مجازی مشاهده می‌شود. اما در این باره بهتر است که بدانید این رپر تازه کار تا به اکنون از ایران مهاجرت نکرده است و در حال حاضر ساکن شمال ایران است و در ایران به فعالیت‌های خود می‌پردازد. 

سروش تا به اکنون در هیچ کدام از صحبت‌های خود در مورد میزان درآمدش صحبتی نکرده است، به همین دلیل در این باره اطلاعات دقیقی در اینترنت در دسترس نمی‌باشد. اما با این حال بهتر است که بدانید به طور معمول تمام رپران از طریق فروش آلبوم‌ها و ترک هایشان و هم چنین برگزاری کنسرت و فروش بلیط‌های کنسرت درآمدزایی می‌کنند. البته ناگفته نماند با توجه به این که سروش یکی از رپران جدید به شمار می‌رود، به همین دلیل در حال حاضر از طریق حرفه اش درآمد آنچنانی ندارد و برخی از منابع بیان کرده اند که او از طریق بیزینس‌های دیگری که در کنار حرفه اش برای خود راه اندازی کرده است، این روز‌ها درآمدزایی می‌کند. 

مهمترین همکاری‌های هیپ هاپولوژیست

سروش ولی‌زاده یا همان هیپ هاپولوژیست با سه نفر بیشترین همکاری را دارد که البته نفر اول دوست صمیمی‌اش اشکان کاگان است. اشکان کاگان یکی دیگر از رپر‌های نسل چهار به شمار می‌رود که از دوستان صمیمی هیپ هاپولوژیست نیز می‌باشد. حال گفتنی است که این دو رپر تازه کار تا به اکنون همکاری‌های بسیار متعددی با یکدیگر داشته اند. آن‌ها با همکاری با یکدیگر توانسته اند به میزان شهرت و معروفیت خود بیفزایند. حال از معروف‌ترین فیت‌های این دو رپر می‌توان به آهنگ کاگان و هیپ هاپولوژیست شنبه، آهنگ کاگان و هیپ هاپولوژیست کاردی، آهنگ کاگان هیپ هاپولوژیست نبض و ... اشاره کرد. همچنین این دو نفر دو آلبوم از جمله نسخه و لیک شت را با همکاری همدیگر منشر کرده‌اند. 

هیپ هاپولوژیست به همراه دوستانش در فضای باز

«بهزاد لیتو» و «سپهر خلسه» نیز دو نفر دیگری هستند که با هیپ هاپولوژیست همکاری داشته‌اند. سینگل ترک ۱۲ سال پیش و همچنین ترک ترپ لایف نیز از جمله آثاری هستند که هیپ هاپولوژیست با همکاری بهزاد لیتو منتشر کرده است. سپهر خلسه نیز از رپر‌های قدیمی ایرانی است که علاقه زیادی به انتشار فیت دارد. آهنگ «گیزه» را این دو نفر با همکاری همدیگر منتشر کردند. 

درگیری هیپ هاپولوژیست با پوری

هیپ هاپولوژیست و پوری هر دو از رپر‌های نسل چهار هستند. این دو رپر تقریباً از بهترین رپر‌های نسل جدید به شمار می‌روند که تا اکنون آثار متعددی را منتشر کرده اند. حال این موضوع را باید افزود که این دو رپر در گذشته از دوستان یکدیگر به شمار می‌رفتند و حتی با همکاری یکدیگر آهنگ‌هایی را منتشر کرده بودند و برای هم احترام قائل بودند. اما مدتی قبل به یکباره دعوا و درگیری این دو رپر حاشیه‌های بسیار زیادی را در دنیای رپ فارسی به وجود آورد. 

هیپ هاپولوژیست در حال نگاه کردن به کفش های آویزان

ماجرای درگیری این دو رپر از زمانی شروع شد که هیپ هاپولوژیست از ترک اتحاد تتلو و پیشرو و حصین و حسین تهی خط خورد. بعد از آن پوری سعی کرد تا به جای هیپ هاپولوژیست در این آهنگ حضور داشته باشد و به همین دلیل سمت حسین تهی را گرفت. این موضوع باعث شد تا اولین جرقه اختلاف این دو رپر زده شود. پس از این دو رپر تیکه‌هایی در ترک هایشان به هم انداختند تا این که ترک «بزکش» آمد. پس از این ترک هیپ هاپولوژیست ۲ ترک منتشر کرد و در فری استایل «نردبون» نیز جواب پوری را داد. البته ناگفته نماند که پوری نیز پس از چندین ساعت موزیک ویدیو tttpttt را منتشر کرد. در حال حاضر این دو رپر با یکدیگر آشتی نکرده اند و هنوز هم درگیری‌های متعددی بین آن‌ها مشاهده می‌شود. 

حضور هیپ هاپولوژیست در هلال احمر

سروش هیپ هاپولوژیست در هلال احمر

مدتی قبل یک ویدیو کوتاه از این رپر تازه کار در حالی که لباس‌های مخصوص بر تن کرده بود و در هلال احمر حضور داشت در رسانه‌ها منتشر شد. در این ویدیو این رپر در کنار سایر اعضای هلال احمر در کنار مردم در حال صحبت است. هم چنین در قسمتی از ویدیو این رپر در حال صحبت و معاینه یکی از مریض‌ها می‌باشد. حال ناگفته نماند که بعد از حواشی به وجود آمده در مورد این ویدیو خیلی از کاربران بیان کردند که این رپر تنها برای جلب توجه و حاشیه سازی در هلال احمر حضور یافته است. اما در مقابل برخی دیگر بیان کردند که او در زمینه امدادرسانی تخصص دارد. به هر حال هیپ هاپولوژیست در مورد این ویدیو تا به اکنون صحبتی نکرده است. از آنجایی که وی پزشکی خوانده بنابراین به نظر می‌رسد که دست کم تخصص حضور در هلال احمر را دارد.

tags # موسیقی
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون