راز لکه قرمز روی دست ترامپ فاش شد

راز لکه قرمز روی دست ترامپ فاش شد
بر اساس گزارشی، علائم قرمز لک‌آلود روی دست رئیس‌جمهور سابق ترامپ که این هفته گمانه‌زنی‌ها را به راه انداخت ناشی از خون ناشی از بریدن کاغذ بود.
کد خبر: ۴۴۲۳
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

زی‌سان: ترامپ روز چهارشنبه بعد از پیروزی در ایالت آیوا به دادگاه نیویورک رفت تا از خودش دفاع کند و هنگام خروج از دادگاه زمانی که او دستانش را برای هوادارانش بلند علائم قرمز رنگی روی دستانش دیده شد که باعث به راه انداختن گمانه‌زنی‌ها درباره آن‌ها شد. 

به گزارش زی‌سان،  ای. جین کارول، نویسنده، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را به تجاوز در اواسط دهه ۱۹۹۰ در رختکن یک فروشگاه بزرگ متهم کرده است و او بای همین مورد در دادگاه نیویورک حاضر شد. ترامپ ۷۶ ساله تجاوز به کارول ۷۹ ساله را تکذیب کرده است. او در مطلبی در اکتبر ۲۰۲۲ در پلتفرم «تروث سوشال که متعلق به خودش است، ادعای این زن را یک «فریب» و «کلاهبرداری کامل» توصیف کرد. 

لکه قرمز روی دست ترامپ

ترامپ قبلا گفته بود که این نویسنده این مواجهه را برای تبلیغ کتاب خاطراتش ساخته و پرداخته است. وی تصریح کرد که این زن «در حد من نیست». 

ترامپ از سال ۲۰۱۹ که کارول برای نخستین بار به‌طور علنی او را به تجاوز متهم کرد، بار‌ها و به صورت شخصی به این زن حمله کرده است. ترامپ مدعی است که کارول یک بیمار روانی است. 

کارآگاهان اینترنتی در ابتدا تئوری‌های زیادی را برای توضیح علائم قرمز ارائه کردند، از راش ناشی از چنگ زدن به چوب گلف گرفته تا تبخال. اما منابع ناشناس توضیح بسیار پیش پا افتاده تری برای این علائم قرمز ارائه کردند و اعلام کردند که این علائم قرمز رنگ در واقع خون ناشی از بریدن کاغذ در دادگاه بود. 

راز لکه قرمز روی دست ترامپ
تصاویر بعدی ترامپ در آن روز نشان می‌داد که این علائم ناپدید شده‌اند. دستان او همچنین صبح روز پنج شنبه هنگامی که از مراسم تشییع جنازه مادر همسرش «آمالیا ناوس» بر می‌گشت، بدون علامت بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون