سکوت علیرضا بیرانوند شکست: قصد اهانت و اتهام‌زنی به کسی را نداشتم

سکوت علیرضا بیرانوند شکست: قصد اهانت و اتهام‌زنی به کسی را نداشتم
دروازه‌بان تراکتور گفت: من قصد اهانت و اتهام‌زنی به کسی را نداشتم و تحت تأثیر فشار بازی برخی حرف‌ها رو زدم.
کد خبر: ۳۸۰۲۳
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

علیرضا بیرانوند، در خصوص شرایط تراکتور در آستانه دیدار با روشن تاجیکستان، اظهار داشت: من به همراه سایر ملی‌پوشان از روز جمعه به تمرینات تیم اضافه شده‌ایم. تمرینات بسیار خوبی در این چند روز پشت سر گذاشته‌ایم و کاملاً آماده بازی با نماینده تاجیکستان هستیم.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از کیفیت تیم روشن، بیان کرد: معتقدم تیمی که در سطح لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند؛ قطعاً کیفیت خوبی دارد. ما توجهی به اسم تیم‌ها نداریم و در هر باری فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

بیشتر بخوانید:

استوری عجیب بیرانوند بعد از حکم جدید

بیرانوند در رابطه با حکم کمیته انضباطی به خاطر مصاحبه‌اش بعد از بازی با فولاد، گفت: قبل از هر صحبتی در این موضوع باید تاکید کنم که احترام خیلی ویژه‌ای برای ارکان فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مربوطه قائل هستم، ولی باید عرض کنم که ماه‌هاست برخی‌ها علیه من جوسازی کرده و به دنبال برهم زدن تمرکز من هستند. ما بازی با فولاد را علی‌رغم شایستگی واگذار کردیم و من تحت فشار روانی و ناراحتی شدید از شکست، آن مصاحبه را انجام دادم.

سنگربان تراکتور خاطرنشان کرد: واقعیتش من قصد اهانت و اتهام‌زنی به کسی را نداشتم و امیدوارم دوستان چنین برداشتی نکرده باشند، هیچ وقت نخواسته‌ام موجب ناراحتی یا مکدر کردن خاطر کسی شوم و اگر ناخواسته چنین سوءتفاهم و ناراحتی پیش امده عذر خواهی میکنم. من صرفاً از تلاش شبانه‌روزی برخی‌ها بابت جوسازی و فشار علیه‌ام دلخور بودم و این فشار روانی باعث شد تا آن اظهارات مطرح شود.

منبع: ایلنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: