مسی با تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ اینتر میامی به جام باشگاه‌های جهان رسید

مسی با تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ اینتر میامی به جام باشگاه‌های جهان رسید
فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان موفق به ثبت رکورد جدیدی در MLS شد.
کد خبر: ۳۷۹۵۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

بعد از پایان دوره مصدومیت لیونل مسی در اینترمیامی، او ۱۲۰ دقیقه اخیر که برای این تیم به میدان رفته است، آمار ۶ گل و ۳ پاس گل برای این تیم ثبت کرده است. یعنی در هر ۱۳ دقیقه یک گل یا پاس گل داده است. مسی با هتریک شب گذشته خود در لیگ فوتبال آمریکا تبدیل به بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی نیز شد.

۱۸ ماه قبل و زمانی که لیونل مسی به اینتر میامی آمد، این تیم در جدول ۲۹ تیمی MLS در رده ۲۹ قرار داشت. حالا او با تاثیر مستقیم روی ۳۴ گل در ۲۲ بازی، به اینتر میامی کمک کرد که رکورد بیشترین امتیاز فصل عادی تاریخ MLS را بشکند

۶۷۲ گل برای بارسلونا، ۱۱۲ گل برای آرژانتین و ۳۳ گل برای اینتر میامی؛ هم‌اکنون لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ این سه تیم است.

همچنین گفتنی است؛ با اعلام رسمی رئیس فیفا، لیونل مسی و اینتر میامی در جام جهانی باشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

اینتر میامی با کسب ۷۴ امتیاز در فصل عادی، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک فصل در لیگ MLS را شکست و به عنوان قهرمان جام طرفداران (Supporters Shield) دست یافت.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در کنار مالکان میامی، دیوید بکام، خورخه ماس و خوزه ماس، اعلام کرد که اینتر میامی به دلیل قهرمانی در فصل عادی، به عنوان نماینده کشور میزبان به جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ راه یافته است. علاوه بر این، اینفانتینو تأیید کرد که بازی افتتاحیه جام باشگاه‌های جهان در استادیوم هارد راک میامی، با ظرفیت ۶۵۳۲۶ صندلی، برگزار خواهد شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: