ریانا برای آرایش موهایش ماهی ۲۰۰۰۰ دلار خرج می‌کند

ریانا برای آرایش موهایش ماهی ۲۰۰۰۰ دلار خرج می‌کند
ریحانا ماهانه ۲۰۰۰۰ دلار برای تشریفات جنون آمیز موهایش خرج می‌کند.
کد خبر: ۳۷۴۰۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

یک منبع به طور انحصاری به سایت newsobserver گفته که ریانا در مورد تمام جنبه‌های روتین زیبایی‌اش دقیق است، اما وقتی نوبت به کامل کردن موهایش می‌رسد، همه چیز را به سطح دیگری می‌برد!

به گزارش  زیسان به نقل از راستان، این منبع گفته: «ریانا سال‌هاست که بیش از ۲۰۰۰۰ دلار در ماه برای موهایش خرج می‌کند و این تغییری نکرده، حتی از زمانی که او بچه‌دار شده است.»

او یک آرایشگر شخصی دارد که هر زمانی که از خانه بیرون می‌رود موهایش را اصلاح می‌کند. او اکستنشن مو دارد و هر هفته آنها را عوض می‌کند. ریانا هربار مو‌های جدید می‌خواهد.

جنون ریانا (Rihanna) برای تشریفات موهایش: ماهی ۲۰۰۰۰ دلار!

به گفته این منبع، ریانا ۳۶ ساله در ماه ژوئن خط مراقبت از موی خود را با نام “Fenty Hair” منتشر کرد که «فشار بیشتری» به او می‌آورد تا همیشه مو‌های عالی داشته باشد.

همچنین برای این خواننده بسیار مهم است که از مو‌های طبیعی‌اش محافظت کند، که دلیل دیگری است که او همیشه اکستنشن‌هایش را بیرون آورده و بعد دوباره اصلاح می‌کند.

این خواننده خودش می‌گوید: «به موهایش افتخار می‌کند» و اضافه می‌کند: «برای حفظ سلامت موهایش، باید تلاش زیادی انجام دهد. تا آنجا که به او مربوط می‌شود، پولی که برای داشتن مو‌های عالی‌اش خرج می‌کند، زیاد نیست.»

ریانا از سال ۲۰۱۷ که Fenty Beauty را راه انداخت، روی ساختن امپراتوری مد و زیبایی خود متمرکز شد که دارای انواع محصولات آرایشی است. او سپس تجارت خود را با راه اندازی برند لباس زیر زنانه Savage x Fenty در سال ۲۰۱۸ گسترش داد.

جنون ریانا (Rihanna) برای تشریفات موهایش: ماهی ۲۰۰۰۰ دلار!

در سال ۲۰۲۰، این کارآفرین با انتشار Fenty Skin به مراقبت از پوست گسترش داد و چهار سال بعد با Fenty Hair به اوج رسید.

در میان همه این کارها، او دو پسر به نام‌های RZA و Riot نیز به دنیا آورد. با این حال، در حالی که او بر ساخت شرکت مدش و خانواده‌اش تمرکز کرده است، حرفه موسیقی‌اش متوقف شده است.

برنده گرمی از سال ۲۰۱۶ آلبومی منتشر نکرده است و طرفداران مشتاقانه منتظر بوده‌اند تا او موسیقی جدیدی را به اشتراک بگذارد.

tags # موسیقی
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: