سقوط آزاد همستر همچنان ادامه دارد

سقوط آزاد همستر همچنان ادامه دارد
چند روز پس از لیست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌ها، روند نزولی قیمت آن همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۵۷۵۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

بازی همستر در ماه‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران، به‌خصوص ایرانی‌ها به‌دست آورد. این پروژه به وعده‌ی خود عمل کرد و سرانجام توکنش با نماد HMSTR براساس میزان فعالیت کاربران به کیف پول ارز دیجیتال آنها واریز شد.

قیمت هر واحد HMSTR از حدود ۰٫۰۱ دلار شروع شد؛ اما حالا ارزش این توکن بسیار کمتر است. قیمت همستر برخلاف انتظار کاربران خیلی کمتر بود و باید دید پروژه‌ی مذکور در آینده چه مسیری را دنبال خواهد کرد.

حجم بازار همستر کامبت تا ۴۲۵ میلیون دلار افزایش یافته بود؛ اما اکنون با فروکش‌کردن تب‌وتاب اولیه کاهش چشمگیری را تجربه کرده و به حدود ۳۵۰ میلیون دلار رسیده است.

براساس داده‌های تریدینگ‌ویو، بیشترین قیمت همستر، یعنی ۰٫۰۱۴ دلار، در اولین روز لیست‌شدن این پروژه ثبت شد که البته فقط چند دقیقه در این ناحیه دوام آورد و حدود ۷ ساعت بعد از ثبت اوج قیمتی خود، بیش از ۵۰ درصد افت کرد و به حدود ۰٫۰۰۶ دلار رسید.

همستر کامبت همچنان در حال سقوط آزاد

همان‌طورکه در چارت همستر کامبت در تایم‌فریم یک‌ساعته مشاهده می‌کنید، قیمت این توکن همچنان رو به کاهش است و در کانال نزولی حرکت می‌کند. در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مطلب، هر واحد توکن HMSTR با قیمت ۰٫۰۰۵۶ دلار خرید و فروش می‌شود که ۶۰ درصد کمتر از بیشترین رکورد قیمتی است.

یکی از دلایل ریزش شدید قیمت همستر کامبت، حجم فروش توکن‌هایی است که کاربران ازطریق ایردراپ این پروژه دریافت کردند.

آن‌طور که Coindcx اشاره می‌کند، درحال‌حاضر همستر کامبت در محدوده‌ی ناشناخته‌ای معامله می‌شود و هیجان زیادی را تجربه می‌کند و با وجود دوره‌ی کوتاه اصلاح قیمتی پس از لیست‌شدن اولیه در صرافی‌ها، می‌تواند در آینده باردیگر به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند.

تحلیلگران می‌گویند که درصورت حمایت جامعه‌ی کاربران همستر کامبت و توسعه‌ی بخش‌های جدید در فصل دوم این بازی تلگرامی، می‌توان به آینده‌ی توکن HMSTR امیدوار بود. به‌هرحال حرکت واقعی قیمت این رمزارز به شرایط بازار و موفقیت فعالیت‌های آینده‌اش بستگی دارد.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر ازدست‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌ای وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را برعهده بگیرد.

منبع: زومیت

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: