پایان دردناک؛ مردی که «دونده ماراتن المپیک را به آتش کشیده بود» مُرد!

پایان دردناک؛ مردی که «دونده ماراتن المپیک را به آتش کشیده بود» مُرد!
دوست پسر سابق «ربکا چپتگئی»، دونده ماراتن المپیک اوگاندا که این دونده را به آتش کشیده و به قتل رسانده بود، خود هم بر اثر جراحات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داده است.
کد خبر: ۳۳۷۷۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

زیسان: حدود یک هفته پیش، دونده ماراتن المپیک اوگاندا، «ربکا چپتگئی»، بر اثر جراحات وحشتناکی که پس از ریخته شدن بنزین روی او و به آتش کشیده شدن در خانه‌اش به او وارد شده بود، جان باخت.

چپتگئی ۳۳ ساله، در حمله‌ای بی‌رحمانه که گفته می‌شود توسط دوست‌پسر سابقش انجام شده بود، دچار سوختگی در ۸۰ درصد از بدنش شد. 

این حادثه وحشتناک تنها چند هفته پس از آن رخ داد که چپتگئی در ماراتن المپیک پاریس شرکت کرد و در جایگاه ۴۴ قرار گرفت.

در این حادثه، دیکسون اندیما، شریک سابق این دونده، یک قوطی بنزین خریده و آن را روی او ریخته و در جریان یک مشاجره در روز یکشنبه، او را به آتش کشیده است.

بر اساس گزارش «سی‌بی‌اس نیوز»، این مرد متهم به آتش زدن دوست دختر سابقش، ربکا چپتگی، دونده ماراتن المپیک اوگاندا، در بیمارستانی در کنیا بر اثر سوختگی که در جریان این حادثه متحمل شده بود جان باخت.

«دیکسون ندیما» در بیمارستان بیمارستان Moi Teaching and Referral در الدورت، کنیا درگذشت، جایی که چپتگی نیز چند روز پس از سوختگی در مشاجره با دوست پسر سابقش درگذشت؛ گفته می‌شود بر سر زمین در اندبیس در ترنس نزویا در حال نزاع بودند؛ جایی که چپتگی در آن زندگی می‌کرد و آموزش می‌دید، اختلاف داشتند.

آخرین آمار منتشر شده از سوی دفتر آمار ملی کنیا در ژانویه ۲۰۲۳ نشان داد که ۳۴ درصد از زنان در این کشور از سن ۱۵ سالگی تجربه خشونت فیزیکی داشته‌اند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون