سیگنال‌های هشدار دهنده برای هریس در آستانه مناظره با ترامپ

سیگنال‌های هشدار دهنده برای هریس در آستانه مناظره با ترامپ
مجموعه‌ای از نظرسنجی‌های اخیر نشانه‌های هشداردهنده‌ای برای کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور در آستانه مناظره حساس ریاست‌جمهوری امروز بعداز ظهر دارند.
کد خبر: ۳۳۶۱۹
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

مجموعه‌ای از نظرسنجی‌های اخیر نشانه‌های هشداردهنده‌ای برای کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور در آستانه مناظره حساس ریاست‌جمهوری امروز بعداز ظهر دارند.

نظرسنجی نیویورک تایمز/ کالج سینا که یکشنبه منتشر شد، نشان داد که ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا یک امتیاز در سطح ملی برتری دارد که نشان می‌دهد ماه عسل هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها ممکن است به پایان برسد. این نظرسنجی در هفت ایالت کلیدی، رقابت‌های تنگاتنگی را نشان داد که حاکی از آن است که رقابت برای کاخ سفید می‌تواند در هر دو جهت پیش برود. همچنین نشان داد که در حالی که ۹۰ درصد از رای دهندگان گفتند که همه چیز‌هایی را که باید درباره ترامپ بدانند می‌دانند این عدد برای هریس کمتر از ۷۱ درصد بوده است.

دموکرات‌ها که پس از مناظره فاجعه بار بایدن، خروج وی از رقابت و ورود هریس، فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشته‌اند، اکنون با نظرسنجی‌هایی مواجه شده‌اند که نشان می‌دهد ترامپ، بدون توجه به رقیبش، قدرتی پایدار دارد.

یکی از استراتژیست‌های دموکرات می‌گوید: ما هنوز مسابقه را داریم، اما این چیزی است که من را نگران می‌کند؛ ما در برابر مردی قرار داریم که یک جنایتکار محکوم است، او رئیس‌جمهور وحشتناکی بود و همچنان انسان وحشتناکی است و این رقابت هنوز هم تنگاتنگ است. ما هرگز نتوانستیم آنطور که انتظار می‌رفت از کنوانسیون بیرون بیاییم.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، دموکرات‌ها می‌گویند که مناظره سه‌شنبه شب می‌تواند به ارتقای جایگاه هریس کمک کند و به نظرسنجی‌هایی اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد در مقایسه با ترامپ فضای بیشتری برای افزایش حمایت از معاون رئیس‌جمهور وجود دارد.

نیت سیلور، تحلیلگر مشهور نظرسنجی، در خبرنامه Substack خود نوشت که نظرسنجی نیویورک تایمز/سینا نشان دهنده تغییر حرکت از هریس به ترامپ است. او هشدار داد که هریس ممکن است در هفته‌های پایانی مبارزات انتخاباتی با موانعی روبرو شود، زیرا جمهوری‌خواهان همچنان به او به عنوان یک مترقی می‌نگرند و در عین حال مواضع قبلی او را در مورد مهاجرت و مراقبت‌های بهداشتی برجسته می‌کنند.

نظرسنجی تایمز نشان داد که ۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که هریس بیش از حد مترقی است - که نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در تعریف او تا حدی موفق بوده‌اند - در حالی که فقط ۳۲ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که ترامپ بیش از حد محافظه‌کار است. 

دموکرات‌ها می‌گویند که هریس باید در مورد پلتفرم‌های سیاست خود از جمله اقتصاد صحبت کند، که همواره موضوع اصلی رای‌دهندگان بوده است. در حالی که هریس به دلیل ننشستن بیشتر برای مصاحبه‌های رسانه‌ای مورد انتقاد قرار گرفته، بسیاری از دموکرات‌ها احساس می‌کنند که اینکار لازم نیست.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون