راهنمای دریافت یک وام ۲۰۰ میلیونی و دو وام ویژه بانوان

راهنمای دریافت یک وام ۲۰۰ میلیونی و دو وام ویژه بانوان
بانک سینا برای بانوان طرح یاس را هم در نظر گرفته است. برای دریافت تسهیلات طرح یاس به سپرده گذاری و میانگین گردش نیاز نیســت و میتوانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از این بانک وام بگیرید.
کد خبر: ۳۳۳۸۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

زیسان: اگــر در بانک ســینا ســپرده دارید، تا ســقف ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید وام بگیرید. ۳۶ ماه هم فرصت دارید که مبلغ وام را با سود شش درصد به بانک پرداخت کنید امــا دریافت این وام اصلا کار ساده‌ای نیست. برای دریافت وام آذین باید ســپرده بلندمدت داشته باشــید، این سپرده به عنوان ضمانت مسدود میشود. 

مهمترین مزیت این وام این است که به ضامن، چک و سند ملک احتیاج نداریــد و میتوانید بــدون ارائه ضامن وگواهی کسر از حقوق از بانک ســینا وام بگیرید. درواقع حساب سپرده مشتری نقش ضامن را برای دریافت تســهیلات ایفا میکند. بانک سینا برای بانوان طرح یاس را هم در نظر گرفته است.

برای دریافت تســهیلات طرح یاس به سپرده گذاری و میانگین گردش نیاز نیســت و میتوانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از این بانــک وام بگیرید. مبلغ وام طرح یاس برای خانم‌های خانه دار ۱۰ میلیون تومان و برای خانم‌های شــاغل ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان اســت، اما این طرح از شما ضامن و گواهی کســر از حقوق میخواهد. تعداد ضامن‌ها هم با توجه به مبلغ وام متغیر اســت.

یعنی به ازای هر ۱۰ میلیون تومان، به یک ضامــن نیاز دارید. این تســهیلات به صورت کارت اعتباری به متقاضی پرداخت میشود و با آن میتوانید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید طرف قرارداد با بانک، خرید کنید.

نرخ سود طرح یاس ۱۸ درصد است و در ۳۶ ماه باید کل اعتباری که دریافت کرده اید را به بانک برگردانید؛ یعنی اگر به پول نقد نیاز دارید، نباید روی این وام حساب باز کنید.

tags # وام
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون