اشتباه بزرگی که جنیفر لوپز و بن افلک مرتکب شدند

اشتباه بزرگی که جنیفر لوپز و بن افلک مرتکب شدند
جنیفر لوپز و بن افلک قرارداد پیش از ازدواج را امضا نکرده‌اند و اکنون بخشی از دارایی‌های آنها در خطر از دست رفتن است.
کد خبر: ۳۱۵۶۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

جنیفر لوپز و بن افلک قرارداد پیش از ازدواج را امضا نکرده‌اند و اکنون بخشی از دارایی‌های آنها در خطر از دست رفتن است.

به نقل از ایندیپندنت، جنیفر لوپز پس از دو سال ازدواج پر فرازونشیب با بن افلک بالاخره درخواست طلاق داد. طرفداران این زوج از ماه‌ها قبل با داغ شدن شایعه جدایی آنها، طلاقشان را پیش‌بینی کرده بودند، اما هیچ‌کس حدس نمی‌زد که این زوج وقتی سال ۲۰۲۲ تصمیم به ازدواج گرفتند، قرارداد پیش از ازدواج را امضا نکرده باشند.

به گزارش تی‌ام‌زد (TMZ)، لوپز ۵۵ ساله روز سه‌شنبه، هم‌زمان با دومین سالگرد ازدواجشان، درخواست طلاقش را در لس‌آنجلس ثبت کرد. البته او اشاره نکرد که آیا قرارداد پیش از ازدواجی وجود دارد یا خیر، اما منابع نزدیک به این زوج فاش کردند که آنها چنین قراردادی امضا نکرده‌اند.

اگر این خبر درست باشد، ازدواج کوتاه‌مدت آنها می‌تواند پرهزینه‌ترین اشتباه زندگی‌شان باشد. بدون تنظیم قرارداد پیش از ازدواج، تمام درآمدها، سود‌ها و دارایی‌های آنها که در طول ازدواج به دست آمده، دارایی مشترک محسوب می‌شود و لوپز و افلک ۵۲ ساله هم از زمانی که ازدواج کردند، حسابی پرکار بوده‌اند.

به گزارش نیویورک پست، افلک در این مدت در فیلم‌هایی مانند «هوا» (Air) و «هیپنوتیک» (Hypnotic) بازی کرده، تهیه‌کنندگی «محرکان» (The Instigators) را برعهده داشته، فیلمبرداری «حسابدار ۲» (The Accountant ۲) را به پایان رسانده و با درآمدی حدود ۳۸ میلیون دلار، در فهرست پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۲۳ فوربس قرار گرفته است. فیلم «هوا» به‌تن‌هایی ۹۰ میلیون دلار در گیشه سود کرد.

لوپز هم در این مدت پرکار بود. در طول ازدواج آنها، او در فیلم‌های «عروسی مسلح» (Shotgun Wedding)، «مادر» (The Mothe)، «این منم... اکنون» (This Is Me … Now) و «اطلس» (Atlas) بازی کرد. دارایی خالص او در سال ۲۰۲۴ بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در این میان، عمارت ۶۰ میلیون دلاری را که لوپز و افلک سال ۲۰۲۳ به‌عنوان خانه مشترکشان خریداری کردند، هم نباید فراموش نکنیم. این ملک ۱۲ اتاق خوابه با ۲۴ سرویس حمام و دستشویی که قرار بود خانه همیشگی آنها باشد، تابستان ۲۰۲۴ برای فروش گذاشته شد.

لوپز تاریخ جدایی را ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ ذکر کرده، یعنی آنها نزدیک به چهار ماه است که دیگر با هم نیستند.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون