دفاع نهایی رئیس جمهور از کابینه پیشنهادی

دفاع نهایی رئیس جمهور از کابینه پیشنهادی
رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی مجموعه‌ای از سلایق و جناح‌ها هستند؛ اما در اصل چشم انداز و سیاست‌های کلی و قانون برنامه با هم مشترک هستیم. وعده می‌دهیم و روی وعده خود خواهیم ایستاد. قول دادیم با شما تعامل کنیم، حتما با شما تعامل می‌کنیم.
کد خبر: ۳۱۵۰۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی، ضمن دفاع نهایی از وزرای پیشنهادی خود، بیان کرد: از نمایندگان تشکر می‌کنم در این مدت زحمات زیادی کشیدید. آنچه که ما امروز در این برهه نیازمند آن هستیم وفاق و انسجام داخلی است. قطعا معنای وحدت و انسجام این نیست که از سلایق و باور‌های خود برگردیم. در رابطه با چشم انداز و سیاست‌ها کلی و قانون برنامه به نگاه مشترک برسیم. زمانی که می‌خواهیم به قانون و چشم انداز عمل کنیم نمی‌توانیم سلایق خود را مداخله دهیم.

وی اظهار کرد: با کابینه پیشنهادی پیمان بستیم در خصوص سیاست‌ها هم قسم خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد آن را اجرایی کنیم. امیدواریم این میثاق را با شما هم داشته باشیم. پیمانی که بسته بودیم این بود که با وفاق بیاییم؛ این عزیزان نشان از تعهد و پایبندی من به آن پیمان. وزرای پیشنهادی مجموعه‌ای از سلایق و جناح‌ها هستند. اما در اصل چشم انداز و سیاست‌های کلی و قانون برنامه باهم مشترک هستیم. وعده می‌دهیم و روی وعده خود خواهیم ایستاد. قول دادیم با شما تعامل کنیم. حتما با شما تعامل می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با مشورت شما در راستای اجرای قانون تلاش کنیم.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: پیمان همواره دو طرفه است. ما ایستادیم، کمک کنید بتوانیم روی این اصول کار را ادامه دهیم. اجازه دهید سلایق مختلف با هم بتوانیم کار کنیم. اگر قرار باشد که پیمان ببندیم و قرار باشد شما گذشته را در نظر بگیرید، پیش نمی‌رود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون