احتمال رقابت دو ستاره

جنجال جدید مبینا نعمت‌زاده؛ مبینا می‌خواهد جای ناهید کیانی را بگیرد!

جنجال جدید مبینا نعمت‌زاده؛ مبینا می‌خواهد جای ناهید کیانی را بگیرد!
حاشیه‌های پیرامون مبینا نعمت‌زاده پس از المپیک تمامی ندارد. پس از درخواست جنجالی ورود بدون کنکور به رشته پزشکی دانشگاه تهران، حالا زمزمه‌هایی از تغییر وزن مبینا و احتمال رقابت با دیگر مدال‌آور المپیک ناهید کیانی مطرح شده است
کد خبر: ۳۱۴۷۴
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

زی‌سان: المپیک ۲۰۲۴ پاریس فارغ از نتیجه کلی کاروان ایران، رقابتی جذاب برای ورزش زنان این کشور بود. بازی‌هایی که زنان ایران برای نخستین بار توانستند در آن دو مدال المپیک بدست آورند و برای اولین بار به فینال یک مسابقه المپیک برسند.

به گزارش زی‌سان؛ در کنار شور و هیجان ناشی از این افتخارآفرینی، گفته‌های مبینا نعمت‌زاده، برنده مدال برنز المپیک تکواندو جنجالی شد.

«خواهش» مبینا نعمت‌زاده قهرمان ایرانی المپیک از مسئولان و رئیس جمهور برای امکان تحصیل در «یک دانشگاه خوب» و سپس ابراز تمایل به تحصیل در رشته پزشکی با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شد که هنوز هم ادامه دارد و حالا با شایعاتی که در مورد «تغییر وزن» این ورزشکار ایرانی به گوش می‌رسد، داستان ابعاد تازه‌ای هم پیدا کرده است. 

ناهید کیانی

ناهید کیانی پرافتخارترین بانوی المپیکی ایران

رقابت مبینا نعمت‌زاده با ناهید کیانی!

مبینا نعمت زاده که همراه خانواده‌اش میهمان برنامه‌ای در صداوسیما بود، گفت: «با قد ۱۷۸ سانتی‌متر بازی در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم بسیار سخت است و من خیلی اوقات مجبور به کم‌کردن وزن خود به‌شکل سنگینی هستم.»

«هنوز فرصت نشده تا درست با پدرم در این باره مشورت کنم، اما احتمالا دیگر در این وزن نمی‌مانم و به یک وزن بالاتر یعنی ۵۷ کیلوگرم خواهم رفت.»

با این تفاسیر اگر مبینا نعمت‌زاده بخواهد به یک وزن بالاتر برود، با توجه به اینکه ناهید کیانی، کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان ایران و دارنده مدال نقره المپیک پاریس در وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت می‌کند، باید این دو تکواندوکار تاریخ‌ساز با هم رقابت کنند.

ناهید کیانی، اما در واکنش به این صحبت‌ها گفت: «تصمیم مبینا مثل هرتصمیمی که هر ورزشکار بابت حرفه‌اش می‌گیرد برای ما محترم است. اگر قرار بر این باشد، من برای رقابت آماده هستم و در آن زمان هرکس که لایق‌تر باشد به مسابقات اعزام می‌شود.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون