بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در جوادیه

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در جوادیه
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق موبایل قاپ سابقه دار خبر داد و گفت: در پرونده متهم در بازجویی‌ها به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۳۱۰۸۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱۷ جوادیه مبنی بر سرقت تلفن همراه خود توسط یک نفر سارق موتورسوار، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس با بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته در محل سرقت موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارق شدند و با در اختیار قرار دادن تصاویر سارق به واحد‌های گشت خودرویی و موتورسوار موفق به شناسایی متهم که با موتورسیکلت درحال تردد و زاغ زنی در محدوده حوزه استحفاظی بود، شدند.

سرهنگ مافی بیان کرد: سارق با مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کرد که با تعقیب و گریز و ایجاد طرح مهار متوقف و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود، کشف شد و متهم به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ حسین مافی ضمن توصیه به شهروندان گفت: سارقان در پیاده رو‌ها و معابر شلوغ، افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر داشته و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن آنها میکنند، لذا شهروندان تا حد امکان از استفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و در هنگام استفاده از تلفن همراه در داخل خودرو حتما شیشه‌ی خودرو بالا باشد.

منبع: رکنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون