بازداشت متهم فراری با ۳۰ کیلوگرم شیشه در پایتخت

بازداشت متهم فراری با ۳۰ کیلوگرم شیشه در پایتخت
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در جنوب تهران خبر داد و افزود: در این عملیات متهم متواری تحت تعقیب دستگیر و از مخفیگاه وی ۳۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.
کد خبر: ۳۱۰۹۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان در تهران، مامورین عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومین تحت تعقیب بوده و متواری است با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌نماید.

این مقام انتظامی ادامه داد: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه سوژه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت و با رصد لحظه به لحظه‌ی فعالیت‌های متهم در نهایت شمارش معکوس برای دستگیری این متهم خطرناک آغاز شد.

سرهنگ باباپور در ادامه بیان داشت:پس از هماهنگی با مقام قضائی، ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی بعمل آمده ۳۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان از موفقیت کامل این عملیات خبر داد و با بیان اینکه دستگیری مجرمان با گذشت زمان متوقف نخواهد شد و پلیس در برخورد با هنجار شکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد:امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

منبع: رکنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون