رد یک شایعه عجیب درباره سریال گناه فرشته

رد یک شایعه عجیب درباره سریال گناه فرشته
این روز‌ها یک ادعای عجیب درباره محتوای سریال گناه فرشته مطرح شده که بررسی‌های زیسان به طور کامل این موضوع را رد می‌کند. 
کد خبر: ۳۰۹۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

زی‌سان: پس از پخش قسمت سوم سریال گناه فرشته در جمعه (۱۵ دی) یکی از موضوعاتی که در فضای مجازی و رسانه‌ها داغ شده، طرح فرضیه برگرفته شدن آن از کتاب گناه فرشته نوشته مشفق فرشته است. اساس ادعا این است که سریال گناه فرشته از کتابی تحت همین عنوان به نویسندگی شخصی به نام مشفق فرشته بر گرفته شده است. بررسی‌های «زی‌سان» نشان می‌دهد که به هیچ عنوان این فرضیه و ادعا با واقعیت انطباق ندارد. 

در سطح ابتدایی، نویسنده‌ای به نام مشفق فرشته وجود ندارد که نویسنده یک داستان باشد. در سطح دوم، گناه فرشته عنوان یک کتاب داستان کوتاه تقریبا ۲۰ صفحه‌ای به نویسندگی جواد فاضل است. در سطح سوم، داستان کوتاه جواد فاضل نیز ماجرای یک زن فرانسوی به نام «مادلن دوبری» را نقل می‌کند که مردم او را «فرشته پاریس» می‌نامیدند، اما در ادامه مادلن مرتکب انواع گناه و جرم می‌شود. او در راه عشق و تمایل خود پدرش او را مسموم می‌کند. او در گام دو برادر جوانش زهر می‌ریزد و صد‌ها بیمار بی‌گناه را می‌کشد. زمانی که گناه و قتل‌ها او برای مردم پاریس افشا می‌شود، شهر در یک بهت عمیق فرو می‌رود. 

در سطح چهارم باید توجه داشت که داستان گناه فرشته به نویسندگی جواد فاضل نیز نمی‌تواند ارتباطی با سریال گناه فرشته داشته باشد؛ چرا که اساسا داستان و فضای ماجرا در کتاب و سریال با یکدیگر متفاوت هستند. در سطح پنجم می‌توان این فرضیه را مطرح کرد که طرح عنوان نویسنده‌ای به نام مشفق فرشته، تنها یک ایده‌پردازی بوده که از نقش‌های مشفق به بازیگری مهدی سلطانی و فرشته به بازیگری پردیس پورعابدینی در سریال بر گرفته شده است. در نهایت باید این گونه نتیجه‌گیری کرد که بر گرفته بودن سریال گناه فرشته از کتابی تحت همین عنوان یک شایعه بیش نیست.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون