ویدئو | اقدام عجیب صداوسیما؛ اخراج علیرضا حیدری از برنامه درپی اشاره به تنهایی کیمیا علیزاده در المپیک!

ویدئو | اقدام عجیب صداوسیما؛ اخراج علیرضا حیدری از برنامه درپی اشاره به تنهایی کیمیا علیزاده در المپیک!
مجری برنامه در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد با آقای حیدری خداحافظی می‌کنیم ولی در خدمت آقای توکلی هستیم. این اتفاق حتی باعث شگفتی حسین توکلی پیشکسوت وزنه برداری کشور شد.
کد خبر: ۳۰۳۳۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

داستان جنجال حضور کیمیا علیزاده در مسابقات المپیک پاریس و موفقیت او همچنان ادامه دارد و گویی صداوسیما قرار نیست از رفتار عجیب و غیرقابل توجیه خود در قبال این ورزشکار دست بکشد. 

به گزراش زی‌سان به نقل از راستان، شب گذشته در جریان اختتامیه المپیک علیرضا حیدری و حسین توکلی میهمان شبکه ورزش بودند، مجری از حیدری درباره قاب ماندگار المپیک در ذهنش پرسید؟ این قهرمان پیشین کشتی کشورمان جواب داد که تقابل کیمیا علیزاده و ناهید کیانی برایش غم انگیز بوده است و امیدوار است دیگر تکرار نشود و جوانان در کشور خودشان بمانند و ورزش کنند. 

او افزود: «زمانی که دو ورزشکار ما باهم مبارزه کردند دلم گرفت. برای بچه‌ای دلم سوخت. دوست نداشتم بچه خودمان را به این شکل ببینم. یک کسی دورش شلوغ و دیگری انقدر بی پناه.»

در ادامه اتفاق شگفت انگیزی رخ داد و مجری برنامه در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد با آقای حیدری خداحافظی می‌کنیم ولی در خدمت آقای توکلی هستیم. این اتفاق حتی باعث شگفتی حسین توکلی پیشکسوت وزنه برداری کشور شد. مجری برنامه گفت: «آقای حیدری را مشایعت می‌کنیم.» 

اخراج علیرضا حیدری از برنامه

در جریان مبارزه کیمیا علیزاده با ناهید کیانی، تکواندوکاران ۵۷- کیلوگرم ایرانی که یکی زیر پرچم بلغارستان و دیگری زیر پرچم ایران در المپیک ۲۰۲۴ با یکدیگر مبارزه کردند، جملاتی علیه کیمیا علیزاده بکار بردند که با انتقادات بسیاری مواجه شده و مخاطبان آن را مصداق نفرت‌پراکنی دانستند.

ویدئو | اقدام عجیب صداوسیما؛ اخراج علیرضا حیدری از برنامه درپی اشاره به تنهایی کیمیا علیزاده در المپیک!

تصویری از تنهایی کیمیا علیزاده پس از شکست مقابل ناهید کیانی که مورد استقبال وزیر و رییس فدراسیون قرار گرفته است

حتی صدا و سیما صحنه درآغوش کشیدن کیمیا علیزاده توسط ناهید کیانی را سانسور کرد.

علیرضا حیدری این روز‌ها به خاطر تجربه جدید ورزشی‌اش در سن ۴۹ سالگی و حضور در مسابقات فیتنس کشور مورد استقبال افکار عمومی قرار گرفته است. 

علیرضا حیدری متولد ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در تهران است. او در دسته‌های میان‌وزن و سنگین‌وزن کشتی آزاد فعالیت می‌کرد. حیدری برندهٔ مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن، قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی جهان در ۱۹۹۸ و نایب‌قهرمان سه دورهٔ جهان در سال‌های ۱۹۹۹، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ است. او در سطح قارهٔ آسیا نیز دارندهٔ سه مدال طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸، ۲۰۰۲، ۲۰۰۶، و چهار عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشتی آسیا است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون