داودی در یک‌ضرب فوق سنگین چهارم شد

داودی در یک‌ضرب فوق سنگین چهارم شد
على داوودى در پایان حرکت یک‌ضرب وزنه‌بردارى فوق سنگین در جایگاه چهارم ایستاد.
کد خبر: ۳۰۱۳۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری آقایان سی‌و‌دومین دوره المپیک، امشب (شنبه) با برگزاری رقابت دسته ۱۰۲+ کیلوگرم در حال برگزاری است و علی داوودی دومین و آخرین نماینده وزنه‌برداری کشورمان در رقابت با ۱۱ وزنه‌بردار به روی تخت رفت و در پایان حرکت یک ضرب با ۲۰۵ کیلوگرم در رتبه چهارم قرار گرفت.

مارت سیم از استونی، لاشا تالاخادزه از گرجستان، وارازدات لالایان از ارمنستان، علی عمار ربایاوی از عراق، ایشیرو موراکامی از ژاپن، ولید بیدانی از الجزایر، گور میناسیان از بحرین، کمیل کوچرا از جمهوری چک، من اسد از سوریه، عبدالرحمن عبدالعزیز از مصر و دیوید لیتی از نیوزیلند رقبای داوودی در رقابت امشب بودند.

داووی در نخستین حرکت یک ضرب وزنه موفق به مهار وزنه ۲۰۰ کیلوگرم نشد، اما در حرکت دوم وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را بالای سر برد. نماینده کشورمان در سومین حرکت وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را انتخاب کرد و موفق به مهار این وزنه شد تا با ۲۰۵ کیلوگرم به کار خود در حرکت یک ضرب پایان دهد.

در پایان حرکت یک ضرب این دسته گور میناسیان از بحرین با ۲۱۶ کیلوگرم در رتبه نخست به کار خود پایان داد. لاشا تالاخادزه با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرم و به خاطر وزن کمتر در رتبه دوم قرار گرفت و وارازدات لالایان از ارمنستان با ۲۱۵ کیلوگرم جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون