آتش بازی مهران برخورداری کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در المپیک

آتش بازی مهران برخورداری کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در المپیک
مهران برخورداری با مبارزه‌ای جانانه و جذاب موفق شد نماینده ازبکستان را شکست زد و راهی مرحله بعد شود.
کد خبر: ۲۹۹۹۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک امروز (جمعه ۱۹ مرداد) با برگزاری مبارزات دو وزن ۸۰- کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود.

مهران برخورداری نماینده ایران در وزن ۸۰- کیلوگرم بود و در اولین مبارزه خود به مصاف «جسوربک جایسانوف» از ازبکستان رفت. راند نخست این مبارزه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید که که با توجه به تعداد ضربات بیشتری که جیسانوف به هوگوی مهران برخورداری زده بود، برنده این ست نماینده ازبک بود. در راند دوم برخورداری پیش از پایان وقت قانونی برتری ۱۲ بر صفر را برای خود نهایی کرد وبا نمایشی چشمگیر شیاپ جانگ را به آتش کشید.

مبارزه برخورداری و جایسانوف در راند سوم در حالی با برتری ۵ بر صفر حریف ازبکستانی پیش رفت که در نهایت مهران برخورداری باز هم جانانه رقابت کرد و موفق شد در لحظه آخر بازی را ۶-۶ مساوی کند، اما به دلیل ضربه سه امتیازی برخورداری برنده این بازی اعلام شد. او باید در مرحله یک چهارم با برنده تکواندوکاران ایتالیا و مالی رقابت داشته باشد.

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از بازی‌ها تا کنون توسط مبینا نعمت زاده موفق به کسب مدال برنز شده و ناهید کیانی هم موفق به کسب مدال نقره شده است.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و تا روز شنبه ۲۰ مردادماه پیگیری خواهد شد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون