ساعت دقیق کشتی علیرضا مهمدی در فینال المپیک

ساعت دقیق کشتی علیرضا مهمدی در فینال المپیک
علیرضا مهمدی با شکست حریف عنوان دار اوکراینی خود به سومین فینالیست کشتی فرنگی ایران در المپیک تبدیل شد.
کد خبر: ۲۹۸۶۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

بعد از مبارزه سخت و نفسگیر سعید اسماعیلی نوبت به علیرضا مهمدی دیگر خوزستانی کشتی فرنگی ایران رسید. مهمدی که امروز خیلی مطمئن کشتی گرفته و به نوعی وزن ۸۷ کیلوی فرنگی ایران را بعد از چند سال بار دیگر زنده کرده است، در نیمه نهایی مقابل ژان بلنیوک از اوکراین قرار گرفت. کشتی گیری که سابقه کسب مدال نقره المپیک را هم در کارنامه داشت، اما مهمدی بدون عنوان در این وزن المپیکی با جرات و توان بالا به مصاف او رفت. 

پسر خوزستانی فرنگی ایران روی اخطاری که داوران برایش در نظر گرفتند، به سختی در کنار تشک به پل رفت؛ اگرچه به نظر می‌رسید سر او از تشک خارج شده، اما داوران ۲ امتیاز دیگر به حریفش دادند تا تایم اول ۳-۰ به سود کشتی گیر اوکراینی به پایان برسد.

در تایم دوم مهمدی که با برنامه کشتی می‌گرفت، داوران را مجاب کرد که به حریف سیه چرده اوکراینی اخطار بدهند. به زیبایی مهمدی توانست یک بارانداز اجرا کند و ۲ امتیاز دیگر بگیرد و کشتی را به تساوی ۳-۳ بکشاند. البته که به خاطر کسب امتیاز آخر این فرنگی کار ایرانی بود که برنده لقب می‌گرفت.

سومین فینالیست ایران فردا شب ساعت ۱۹:۵۵ برای کسب نشان طلا به مصاف برنده دیوید لوسونزی قهرمان جهان از مجارستان و سمن نوویکوف دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان می‌رود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون