قتل پسر دایی به خاطر ۲۰ میلیون تومان

قتل پسر دایی به خاطر ۲۰ میلیون تومان
طلب ۲۰ میلیون تومانی مرد جوان از پسردایی‌اش، در حالی منجر به قتل وی شد که در تحقیقات ابتدایی، به اشتباه برادر دوقلوی او به عنوان متهم شناسایی شده بود.
کد خبر: ۲۹۷۹۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

ظهر ۱۲ خرداد، رهگذران هنگام عبور از خیابانی شاهد درگیری دو پسر جوان شدند. در این میان یکی از آنها دست به چاقو شد و طرف مقابل را به قتل رساند و گریخت. گزارش این جنایت به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام و در تحقیقات میدانی هویت قاتل شناسایی شد. بررسی‌ها نشان می‌داد قاتل، پسرعمه مقتول است.

بدین‌ترتیب تیم جنایی راهی محل زندگی قاتل شده و پسر جوانی را که شباهت زیادی با متهم فراری داشت، بازداشت کردند. اما در بررسی‌ها، مشخص شد پسر جوان برادر دوقلوی قاتل است و به‌خاطر شباهت زیادی که به هم دارند، به اشتباه بازداشت شده است. با مشخص شدن این موضوع، بررسی‌ها ادامه یافت و در نهایت دو روز بعد عامل جنایت که در ساختمانی در حال ساخت، مشغول کارگری بود بازداشت شد.

متهم در تحقیقات به قتل پسردایی‌اش اعتراف کرد و گفت: سال گذشته همراه پسردایی‌ام در حوالی کرج؛ برق‌کاری می‌کردیم. دستمزدم ۲۰ میلیون تومان بود، اما پسردایی‌ام پول را گرفته و مدام امروز و فردا می‌کرد و دستمزدم را نمی‌داد. روز حادثه سر همین مسأله با او درگیر شده و ناخواسته مرتکب قتل شدم. با اعتراف متهم جوان، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون