دستگیری جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران

دستگیری جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۳۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۱۰ شهدا با رصد‌های اطلاعاتی فردی را به جعل اسکناس و اسناد پرداخته بود، مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌ها مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر شده است، افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد که متهم با استفاده از سایت‌های آگهی اینترنتی اقدام به فروش اسکناس‌های جعلی کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی برای دستگیری این فرد آغاز شد گفت: همچنین هماهنگی با دستگاه قضایی انجام و مجوز‌های لازم دریافت شد و سرانجام متهم در حالی که قصد داشت اسکناس‌های جعلی را به یکی از مشتریان خود بفروشد، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین گفت: در ادامه تحقیقات، از متهم مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال اسکناس جعلی در قالب تراول یک میلیون ریالی و پانصد هزار ریالی و مدارک جعلی دیگر کشف و ضبط شد.

قاسم پور با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی، گفت: در جریان بازجویی‌ها مشخص شد که این فرد در بعضی موارد در قبال خرید اجناس هم اسکناس‌های تقلبی پرداخت کرده بود. متهم پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشکله و برای برای ادامه تحقیقات صادره از سوی مرجع قضائی به پلیس آگاهی پایتخت تحویل داده شد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون