قتل نگهبان ساختمان به خاطر جنایت سیاه

قتل نگهبان ساختمان به خاطر جنایت سیاه
مرد جوان که مدعی است به خاطر جنایت سیاهی که مقتول مرتکب شده بود، او را کشته در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور بازداشت شد.
کد خبر: ۲۹۷۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

چهار اسفند سال گذشته کشف جسد مردی افغانستانی در ساختمانی نیمه‌ساز به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد. با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم، راهی محل جنایت که ساختمانی در شهرک غرب بود، شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول نگهبان ساختمان بوده که با دو ضربه جسمی سخت مانند چوب دستی به سرش به قتل رسیده بود.

تیم جنایی در نخستین گام به بازبینی دوربین‌های مداربسته ساختمان پرداخته و تصاویری از قاتل بدست آوردند. تصاویر نشان می‌داد پسری ۲۲ ساله که دوست خواهرزاده مقتول بوده، جنایت را مرتکب شده است. با شناسایی هویت مرد جوان، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای یافتن ردی از متهم ادامه یافت. درنهایت متهم در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و دستگیر شد.

او پس از انتقال به پایتخت در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول شب حادثه با من تماس گرفت و مرا به خانه‌اش دعوت کرد. او برای اینکه من حتماً به این میهمانی بروم به من گفت که خواهرزاده‌اش هم آنجاست. اما زمانی که رسیدم از خواهرزاده مقتول خبری نبود. او برایم چای آورد، اما وقتی که آن را خوردم بی‌هوش شدم، زمانی که بیدار شدم متوجه شدم او به من تعرض کرده است از شدت عصبانیت با او درگیر شده و با چوب دستی او را به قتل رساندم. بعد از آن هم از تهران فرار کردم و در ساختمانی نیمه کاره مشغول کارگری شدم.

بدین ترتیب دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون