مالک تلگرام در ۱۲ کشور بیش از ۱۰۰ فرزند بیولوژیک دارد!

مالک تلگرام در ۱۲ کشور بیش از ۱۰۰ فرزند بیولوژیک دارد!
پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام در پست جدیدش داستان ۱۰۰ فرزند بیولوژیکی خود در ۱۲ کشور دنیا را روایت می‌کند.
کد خبر: ۲۸۸۹۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال خود می‌گوید که بیش از ۱۰۰ فرزند بیولوژیکی دارد.

دوروف می‌گوید: «۱۵ سال پیش یکی از دوستانم به من مراجعه کرد و با درخواستی عجیب گفت که او و همسرش به‌دلیل مشکل ناباروری نمی‌توانند بچه‌دار شوند و از من خواست در یک کلینیک اسپرم اهدا کنم تا بچه‌دار شوند. رئیس کلینیک به من گفت که اسپرم‌های اهدایی باکیفیت کم است و وظیفه‌ی مدنی من ایجاب می‌کند که اسپرم بیشتری برای کمک به زوج‌های نابارور به‌صورت ناشناس اهدا کنم.»

دوروف در بخش دیگری از صبحت‌هایش می‌گوید: تا سال ۲۰۲۴، فعالیت‌های اهدایی‌ام به بیش از ۱۰۰ زوج در ۱۲ کشور کمک کرد تا صاحب فرزند شوند.

دوورف می‌گوید با اینکه سال‌ها از اهدای اسپرم به کلینیک‌های مدنظرش می‌گذرد؛ اما حداقل یکی از کلینیک‌های IVF اسپرم منجمد او را برای استفاده توسط خانواده‌هایی که می‌خواهند بچه‌دار شوند در اختیار دارد.

به‌گفته‌ی دوروف: «می‌خواهم DNA خود را متن‌باز کنم تا فرزندان بیولوژیکی‌ام بتوانند راحت‌تر یکدیگر را پیدا کنند؛ البته، خطراتی وجود دارد؛ اما من از اینکه اهداکننده بودم پشیمان نیستم. کمبود اسپرم سالم در سراسر جهان به یک مسئله‌ی جدی تبدیل شده است و من مفتخرم که سهم خود را برای کمک به کاهش آن انجام دادم.»

بنیان‌گذار تلگرام در پایان خاطرنشان می‌کند که می‌خواهد «به بی‌اعتنایی به مفهوم اهدای اسپرم کمک کند و مردان سالم بیشتری را برای انجام آن تشویق کند تا خانواده‌هایی که برای بچه‌دار شدن تلاش می‌کنند، گزینه‌های بیشتری داشته باشند.»

منبع: زومیت

tags # تلگرام
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون