ضدحال بزرگ نیکو ویلیامز به بارسلونا

ضدحال بزرگ نیکو ویلیامز به بارسلونا
اسپورت امروز ادعا کرد که نیکو ویلیامز به برادرش اینیاکی قول داده که یک فصل دیگر نیز در اتلتیک بیلبائو به فوتبالش ادامه دهد.
کد خبر: ۲۸۷۳۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

یورو ۲۰۲۴ دو هفته است که به پایان رسیده و نیکو ویلیامز به زودی باید در تمرینات پیش فصل حاضر شود. اینکه در تمرین چه تیمی هنوز کاملا مشخص نیست ولی همه چیز نشان می‌دهد او در تمرین بیلبائو حاضر خواهد شد.

بارسا مدت‌هاست متقاعد شده تا برای خرید نیکو اقدام کند، اما به دلیل اینکه هنوز نتوانسته به قانون ۱:۱ لالیگا برسد (یک فروش در ازای یک خرید)، موفق به این کار نشده است. به عبارت دیگر، بارسا نمی‌تواند نیکو را جذب کند، زیرا هنوز به اندازه کافی پول ندارد تا بین دستمزد‌ها و درآمد تعادل برقرار کند. در همین حال، نیکو در تعطیلات در حال قایقرانی در دریای مدیترانه یا در یک کلوپ شبانه با لامین یامال دیده شده است.

آینده نیکو هنوز در هواست ولی گفته می‌شود تصمیمش را گرفته و فقط به نزدیکانش اطلاع داده است. چه تصمیمی؟ ماندن در اتلتیک. دلیل؟ نیکو به برادرش قول داده بود که یک سال دیگر نیز کنار هم بازی کنند، چون بیلبائو فصل بعد در لیگ اروپا حاضر خواهد بود و این اولین باری است که آنها با هم این کار را انجام می‌دهند. در سالی که فینال لیگ اروپا در سن مامس برگزار می‌شود، حفظ نیکو اهمیت بالایی برای باشگاه باسکی دارد و اینیاکی در این مدت همه تلاشش را کرد تا برادر را در تیم نگه دارد و موفق نیز شده است. خانواده‌ای که عمیقاً در باشگاه اتلتیک ریشه دارند و همه از او می‌خواهند که یک فصل دیگر بماند. ماموریت نیز به نظر در نهایت با موفقیت همراه بود و نیکو را از بارسلونا دور کردند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون