هدیه باورنکردنی رئال مادرید به بارسلونا

هدیه باورنکردنی رئال مادرید به بارسلونا
رئال مادرید اگر در نهایت از شرکت در جام باشگاه‌های جهان انصراف دهد، بارسا جایگزین این تیم خواهد شد که به معنای سود ۵۰ میلیون یورویی است.
کد خبر: ۲۳۶۵۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

امروز کارلو آنچلوتی اعلام کرد که در حال حاضر رئال مادرید تمایلی برای شرکت در فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان که قرار است از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۶ خرداد ۱۴۰۴) تا ۱۵ جولای در آمریکا برگزار شود، ندارد. 

برای این مهم بحث مالی در درجه اول است و رئال اعتقاد دارد دریافت تنها ۵۰ میلیون یورو برای شرکت در بازی‌ها غیر منصفانه است وقتی باشگاه برای یک بازی دوستانه می‌تواند ۲۰ میلیون یورو درآمدزایی کند. قضیه عدم حضور رئال در اتحادیه باشگاه‌های یوفا به‌خاظر قضیه سوپرلیگ و خستگی مضاعف بازیکنان در پایان فصل نیز می‌تواند از دلایل دیگر رئال باشد.

در حال حاضر ۲۹ تیم توانسته‌اند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاوردند و تکلیف سه سهمیه نامشخص است. آاس امروز نوشت که اگر رئال با فیفا به توافق نرسد و رسما انصراف دهد، بارسا جایگزینش خواهد شد.

بارسلونا اخیرا و پس از حذف در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نتوانست سهمیه بگیرد و از اسپانیا در حال حاضر رئال و اتلتیکو در جام باشگاه‌های جهان حضور دارند. با انصراف رئال و شرکت بارسا در این تورنمنت، این باشگاه ۵۰ میلیون یورو از فیفا دریافت خواهد کرد که یک اهرم مالی فوق‌العاده خواهد بود. ۵۰ میلیون یوریی که در واقع رئال به آنها پیشکش کرده است.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون