آشا ونس؛ همسر معاون پیشنهادی ترامپ کیست؟ | بانوی دوم آمریکا یک هندی تبار خواهد بود؟

آشا ونس؛ همسر معاون پیشنهادی ترامپ کیست؟ | بانوی دوم آمریکا یک هندی تبار خواهد بود؟
در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۴، جی‌دی ونس معاون او می‌شود و آشا چیلوکوری ونس نیز بانوی دوم ایالات متحده خواهد شد
کد خبر: ۲۷۴۰۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

زی‌سان: نام آشا ونس از دوشنبه شب و به موازات اعلام نام همسرش، جی‌دی ونس، به عنوان معاون دونالد ترامپ در کانون توجه قرار گرفته است.

آشا ونس در سال ۱۹۸۶ در سن‌دیه‌گو در کالیفرنیا متولد شد. به گزارش نیویورک‌تایمز او دختر یک خانواده مهاجر از هند است و در سن‌فرانسیسکو بزرگ شده است. او در مدرسه حقوق دانشگاه ییل جایی که با همسرش آشنا شد، تحصیل کرد.

آشا قبل از تحصیل در رشته حقوق، در رشته تاریخ دانشگاه ییل لیسانس گرفت و مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه کمبریج دریافت کرد.

این زوج در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و سه فرزند دو تا شش ساله دارند.

به گزارش اکسیوس، ونس در رشته حقوق تجربه کاری زیادی دارد و با جان رابرتس از دیوان عالی کار کرده است و در حال حاضر نیز در رشته خود مشغول به کار است.

آشا ۳۷ ساله پیش‌تر به فاکس‌نیوز گفته بود که در صورتی که همسرش به عنوان معاون ترامپ معرفی شود، زندگی این زوج تغییر می‌کند، اما از هرچیزی که پیش بیاید استقبال می‌کند.

سوابق ثبت رای آشا در انتخابات آمریکا نشان می‌دهد که او تا سال ۲۰۱۸ دست‌کم یک بار به دمکرات‌ها رای داده است. اما سوابق بعدی حاکی از رای او به جمهوری‌خواهان است.

در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۴، جی‌دی ونس معاون او می‌شود و آشا چیلوکوری ونس نیز بانوی دوم ایالات متحده خواهد شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون