استقلالی تیرم و به اجبار به پرسپولیس رفتم!

استقلالی تیرم و به اجبار به پرسپولیس رفتم!
یکی از بازیکنان سابق استقلال که در برهه‌ای به پرسپولیس هم پیوسته درباره چرایی این کار صحبت‌هایی انجام داد و حضور رامین رضاییان در تیم محبوبش را مثبت تلقی کرد.
کد خبر: ۲۷۳۸۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

سید داوود سید عباسی ستاره اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در گفتگویی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره شرایط خودش زمانی که مجبور شد به پرسپولیس برود اظهار داشت:

آن زمان که من مجبور شدم به پرسپولیس بروم دلیلش شرایط نقل و انتقالاتی در ابتدای فصل بود. آن زمان مثل الان این همه تسهیلات برای بازیکنان در نظر نگرفته بودند. من در آخرین روز نقل و انتقالات اگر به پرسپولیس نمی‌رفتم باید شش ماه بیرون از میادین می‌ماندم. اینها را در صفحه شخصی ام کاملاً توضیح داده‌ام. البته از اینکه در تیم بزرگ و پرافتخار پرسپولیس حضور داشتم اصلاً پشیمان نیستم و به هر حال آن را هم جزو بخشی از افتخارات فوتبالی‌ام می‌دانم، اما همه می‌دانند که من ذاتاً استقلالی تیرم. با این وجود می‌خواهم بگویم این شرایط برای من تا حدی دشوار بود که امروز نمی‌توانم یک سری از کار‌ها را انجام بدهم.

 سیدعباسی همچنین درباره شرایط فیزیکی رامین رضاییان و اینکه گفته می‌شود شاید با ۳۴ سال سن مصدوم شود گفت:

بدن رامین رضاییان از سن و سال‌هاش خیلی جوان‌تر است. او به شدت حرفه‌ای تغذیه و تمرین می‌کند و فیزیک فوق العاده‌ای دارد. حداقل می‌تواند دو سال برای استقلال بازی کند، اما به هر حال ما بیرون نشسته‌ایم و از نزدیک نمی‌توانیم نظر بدهیم. او بازیکن با کیفیتی است و قطعاً جواد نکونام روی او حساب‌هایی باز کرده که حاضر شده قید صالح حردانی را بزند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون