بمب‌های استقلال در آستانه انفجار؛ رامین و فلاح

بمب‌های استقلال در آستانه انفجار؛ رامین و فلاح
ویدیویی که باشگاه استقلال منتشر کرده، توجهات را به سمت این تیم آورده و در صورتی که خرید رضاییان و فلاح نهایی شود، نکونام می‌تواند تیمش را با قدرت بیشتری در رقابت‌های فصل آینده راهی مسابقات کند.
کد خبر: ۲۷۲۱۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی، از منفجر شدن دو بمب بزرگ خبر داد که به رامین رضاییان و سامان فلاح مربوط می‌شود.

به گزارش ورزش سه، پس از برگزاری جلسه‌ای میان مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها با پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان به حساب آبی‌ها موافقت کرد و همین موضوع سبب شد تا چاشنی بمب‌های تابستانی استقلال کشیده شود و اکنون نیز هواداران در انتظار انفجار وعده رسانه باشگاه هستند.

صفحه رسمی باشگاه استقلال دقایقی با انتشار ویدیویی، از منفجر شدن یک بمب در دفتر باشگاه خبر داد و به نظر می‌رسد دو بازیکنی که طی روز‌های اخیر نامشان پیرامون حضور در تیم مطرح شده بود، با استقلال به توافق رسیده‌اند؛ یعنی رامین رضاییان و سامان فلاح.

امروز تمامی نگاه‌ها به استقلال است. جایی که آنها پیش از این با رامین رضاییان و سامان فلاح به توافق رسیده بودند و اکنون تنها اعلام رسمی این خبر باقی مانده است. این خبری است که تمام هواداران استقلال برای شنیدن آن، در انتظار به سر می‌برند.

استقلال که به دنبال تقویت خود برای شروع یک فصل پرقدرت در رقابت‌های داخلی و آسیایی است، دست روی رامین رضاییان گذاشت و طرفین در روز‌های اخیر، مذاکرات متعددی با یکدیگر داشتند. آبی‌ها موفق شدند که رضایت این بازیکن را به دست بیاورند و همه چیز در انتظار واریزی باشگاه به حساب این بازیکن بود.

باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی و منفجر شدن یک بمب، به استقبال معارفه سامان فلاح رفته است.

از سمت دیگر، استقلال در تلاش بود تا بتواند برای تقویت خط دفاعی خود، به سراغ سامان فلاح برود. آبی‌ها برای این کار می‌بایست رضایت باشگاه گل گهر سیرجان را جلب می‌کردند که به نظر می‌رسد موفق به انجام این کار شده‌اند و قرار است پس از واریزی هلدینگ، کار پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان نکونام نیز نهایی شود.

به هر شکل ویدیویی که باشگاه استقلال منتشر کرده، توجهات را به سمت این تیم آورده و در صورتی که خرید رضاییان و فلاح نهایی شود، نکونام می‌تواند تیمش را با قدرت بیشتری در رقابت‌های فصل آینده راهی مسابقات کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون