سام یامان بازیکن ایرانی تیم ملی بسکتبال ترکیه کیست؟

سام یامان بازیکن ایرانی تیم ملی بسکتبال ترکیه کیست؟
سنتر ایرانی تیم بسکتبال ترکیه گفت: سلیقه مربیان نبودم و ترجیح دادم برای ترکیه بازی کنم.
کد خبر: ۲۶۷۰۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

بیوگرافی سام یامان بعد از بازی تیم ملی بسکتبال ایران با ترکیه برای جامعه ایرانی محل پرسش شده است. 

سام یامان، بازیکن ایرانی تبار تیم ملی بسکتبال جوانان ترکیه، پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران در تورنمنت کاله کاپ اظهار کرد: بازی خیلی خوب و پرفشاری برای هر دو تیم بود و هواداران نیز لذت بردند. توقع نداشتیم بچه‌های ایران اختلاف ۱۷ امتیازی ایجادشده را جبران کنند و همین موضوع کار را سخت کرد. سام یامان بازیکن بسکتبال کیست؟ + بیوگرافی

سنتر تیم ملی جوانان ترکیه که عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز کسب کرد، درباره اعتراض‌ها به داوری نیز گفت: داوری امشب با ما خوب نبود و هر کاری می‌کردیم علیه ما سوت می‌زدند. آخر بازی هم من کنار زمین نشسته بودم و با لحن بدی گفت روی نیمکت بنشین که به او اعتراض کردم.

او در پاسخ به این سوال که چرا ایران را ترک کرد، توضیح داد: حدودا پنج سال است که از ایران رفته ام. مربیان ایران من را نخواستند و به هر حال سلیقه مربی بود و من را انتخاب نکرد. ترجیح دادم برای ترکیه بازی کنم و الان اینجا هستم.

سام یامان درباره سطح فنی تیم ایران نیز گفت: بچه‌ها نسبت به زمانی که من در ایران بودم خیلی بهتر شده اند و پیشرفت زیادی کرده اند. به آنها افتخار می‌کنم و همیشه هم پشتشان هستم. ترکیه هم سطحش مشخص است و ما هر روز تمرینات منظمی داریم. ما آنجا امکانات بهتری داریم و فقط دو سالن استاندارد برای تمرین در اختیار خودمان است. شرایط بهتری داریم.

سام یامان متولد ایران بسکتبالیست ایرانی است که برای تیم ملی بسکتبال ترکیه بازی می‌کند.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون