اقدام جنجالی همسر ترامپ؛ ملانیا کجاست؟!

اقدام جنجالی همسر ترامپ؛ ملانیا کجاست؟!
همسر دونالد ترامپ از زمان خروج از کاخ سفید کمتر در انظار عمومی ظاهر شده است. او در هنگام اولین مناظره ترامپ با بایدن، در کنار رئیس جمهور سابق نبود.
کد خبر: ۲۵۶۳۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

زی‌سان: ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، همراه با دونالد ترامپ به مناظره ریاست جمهوری روز پنجشنبه در آتلانتا سفر نکرد. این آخرین غیبت او پس از غیبت در چندین رویداد برای مبارزات انتخاباتی همسرش در سال جاری است.

این در حالی است که بانوی اول فعلی، یعنی جیل بایدن، برای مناظره CNN با رئیس جمهور بایدن در آتلانتا حضور دارد و مناظره را از استودیو تماشا می‌کند. انتظار می‌رود که او پیش از یک رویداد مبارزاتی که برای جمعه برنامه‌ریزی شده است، با بایدن به رالی (Raleigh) در کارولینای شمالی، سفر کند.

به گزارش زی‌سان، ملانیا ترامپ برای برخی از مناظره‌های سیاسی قبلی دونالد ترامپ در دوره‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰، همراه او سفر می‌کرد. اما از زمان خروج از کاخ سفید عمدتاً از شرکت در رویداد‌های سیاسی خودداری کرده و در ماه‌های اخیر در هیچ یک از گردهمایی‌های انتخاباتی وی شرکت نکرده است.

بانوی اول سابق، از زمان اعلام نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، بیشتر رویداد‌ها را نادیده گرفته است، از جمله سخنرانی‌هایی که ترامپ در باشگاه "Mar-a-Lago" خود در فلوریدا انجام داده است. تنها چند استثنا برای حضور او در انظار وجود داشته است؛ از جمله شرکت در جمع‌آوری کمک‌های مالی در ماه آوریل و فارغ التحصیلی پسرش (بارون ترامپ) از دبیرستان با رئیس جمهور سابق.

ملانیا کجاست؟! / بانوی احتمالی اول کاخ سفید مناظره اول ترامپ را نادیده گرفت

ملانیا همچنین در دادگاه محاکمه شوهرش در نیویورک شرکت نکرد و پس از اینکه هیئت منصفه او را در ماه گذشته در ۳۴ فقره جرم جعل سوابق تجاری مجرم شناخت، در ملاء عام با ترامپ دیده نشد.

رئیس‌جمهور سابق در فوریه به لورا اینگراهام مجری شبکه فاکس نیوز گفت که همسرش یک «گوشه‌گیر» است، اما گفت که انتظار دارد او در کمپین ریاست‌جمهوری حضوری عمومی داشته باشد.

این ترامپ البته خنده دار است، چرا که ملانیا یک مدل بسیار موفق بوده؛ بسیار بسیار موفق!

ترامپ همچنین درباره او گفته که ملانیا بسیار بیرون می‌رود، اما نه به این دلیل که دوست دارد این کار را انجام دهد، بلکه نتایج را دوست دارد!

در ماه مارس، وقتی از ملانیا ترامپ پرسیده شد که آیا قرار است به مسیر برگردد یا خیر، به یک خبرنگار گفت: «با ما همراه باشید».

منبع: واشنگتن پست

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون