ماجرای جنجالی عکس امیر جعفری و همسرش

ماجرای جنجالی عکس امیر جعفری و همسرش
امیر جعفری و ریما رامین فر که این روز‌ها در سریال جنگل آسفالت حضور دارند یک حاشیه بامزه برایشان به وجود آمده است آن هم فرزند دوم!
کد خبر: ۲۴۸۹۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹

به تازگی تصاویری از امیر جعفری و ریما رامین فر در فضای مجازی منتشر شده، در این تصاویر زوج هنرمند نوزادی را در آغوش گرفته اند که گفته می‌شود فرزند دوم متولد شده ریما رامین‌فر و امیر جعفریست. 

ماجرای جنجالی عکس امیر جعفری و همسرش

پس از انتشار اخباری از بچه‌دار شدن نرگس محمدی و علی اوجی، سحر دولتشاهی و همایون شجریان، نوبت به امیر جعفری و خانواده‌اش رسید و تصاویری از امیر جعفری و ریما رامین فر بازیگران سریال جنگل آسفالت با تیتر بچه‌دار شدنشان در فضای مجازی وایرال شد، اما این عکس‌ها مربوط به فرزند دوم امیر جعفری و رامین فر نیست بلکه با بررسی پیج امیر جعفری متوجه می‌شوید که این عکس متعلق به برادرزاده آقای بازیگر نیلاست.

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون اصالتا ترک زنجان است و در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شد و ۷ خواهر و ۳ برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است. ریما رامین فر و امیر جعفری اولین بار در حدود سال ۷۳ و در نمایش دوجلاد و کلاس‌های بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند و ششم شهریورماه سال ۱۳۸۶ در شب نیمه شعبان صاحب فرزند پسری به نام آیین شدند. این زوج هنرمند فرزند دیگری به جز آیین ندارند.

منبع: نمناک

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: