سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در سریال «در انتهای شب» کیست و چرا منفور شد؟

سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در سریال «در انتهای شب» کیست و چرا منفور شد؟
سحر گلدوست بازیگر جوان کارش را با تئاتر در شیراز شروع نموده و در نخستین تجربه حرفه ای خود در نمایش خانگی همانند سینما خوش درخشید.
کد خبر: ۲۴۸۹۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

سحر گلدوست بازیگر جوان کارش را با تئاتر در شیراز شروع نموده و در نخستین تجربه حرفه ای خود در نمایش خانگی همانند سینما خوش درخشید.

سحر گلدوست بازیگر تئاتر و سینما متولد سال ۱۳۶۵ در شیراز است. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی است.

سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در سریال «در انتهای شب» کیست و چرا منفور شد؟

بیوگرافی سحر گلدوست بازیگر سریال در انتهای شب

سحر گلدوست بازیگر جدید تئاتر و سینما فعالیت خودش را در بازیگری از سال ۱۳۹۵ با اجرای تئاتر در شیراز آغاز کرد تا اینکه در سال ۱۴۰۰ در سن ۳۵ سالگی با حضور در تهران و کلاس‌های بازیگری موسسه بامداد و انتخاب وی توسط اصغر فرهادی با فیلم قهرمان آشنا شده است.

 قهرمان اولین تجربه بازی حرفه‌ای او در نقش فرخنده مقابل دوربین بود. سحر گلدوست با فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی توانست برای ایفای نقش فرخنده نامزد بهترین بازیگر زن در جشن حافظ شود. دومین تجربه بازیگری او سریال در انتهای شب در نقش زنی به نام ثریا است.

سحر گلدوست

سحر گلدوست و فیلم قهرمان از اصغر فرهادی

قهرمان در شیراز فیلم‌برداری شده و موضوعی اجتماعی را روایت می‌کند، تصویربرداری این فیلم در دوران همه‌گیری کرونا آغاز و در مقطعی به خاطر شیوع گسترده این بیماری متوقف شد.

در خلاصه داستان آمده است رحیم (با بازی امیر جدیدی) که به علت عدم پرداخت بدهی‌اش به بهرام به زندان افتاده است، تصمیم می‌گیرد یک کیف حاوی طلا را به صاحبش بازگرداند و این اقدام توجه تلویزیون و رسانه‌های مجازی را جلب می‌کند و مردم به رحیم لقب قهرمان را می‌دهند؛ در این فیلم سحر گلدوست در نقش فرخنده شخصیت یک زن قدرتمند و جنگجو را ایفا می‌کند.

سحر گلدوست

بازیگران این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدر عرفایی، احسان گودرزی، سارینا فرهادی هستند. قهرمان علاوه بر نامزدی در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان هفتاد و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب، جوایز بسیاری از جمله جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۱ و جایزه دستاورد کارگردانی از جشنواره اسکرین آسیا پاسیفیک را به دست آورده است. قهرمان همچنین نامزد بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان از انجمن منتقدان شیکاگو و برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه اورژینال و بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان از هیئت ملی نقد آمریکا شده است. این فیلم در ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به عنوان نماینده سینمای ایران برای رقابت در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار معرفی شد، اما نتوانست به جمع پنج نامزد نهایی راه پیدا کند.

سحر گل دوست و نقش ثریا در انتهای شب

در انتهای شب یک درام خانوادگی و اجتماعی بوده که روی زندگی زوجی از طبقه متوسط تمرکز کرده است. بهنام (پارسا پیروزفر) نقاش و هنرمندی است که با همسرش ماهی (هدی زین العابدین) و پسر کوچکشان در پردیس زندگی می‌کنند. ماهی کارمند یک فرهنگسراست و هر روز مسیر طولانی تهران و پردیس را طی می‌کند. شروع داستان از جایی است که می‌فهمیم آنها تصمیم به جدایی گرفته اند.

سحر گلدوست

 سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده، نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی محمد یمینی، محصول کشور ایران است. سحر گلدوست در نقش (ثریا) زنی است که یک دختر دارد و در همسایگی خانه بهنام قرار دارد و دختر او با فرزند بهنام و ماهرخ هم بازی است.

منبع: ایمنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون