وال استریت ژورنال روایت کرد

افشای روابط جنسی ایلان ماسک با برخی کارمندانش!

افشای روابط جنسی ایلان ماسک با برخی کارمندانش!
ایلان ماسک که پدر ۱۰ فرزند است و از یکی دیگر از کارمندان شرکت اسپیس‌اکس به نام شیون زیلیس، دوقلو دارد، همواره درباره افزایش فرزندآوری به منظور نجات جهان حرف می‌زند.
کد خبر: ۲۴۱۰۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶

زی‌سان: وال استریت ژورنال در گزارشی به روابط جنسی ایلان ماسک با برخی کارمندان زن شرکت اسپیس‌اکس پرداخت و نوشت او با یکی از کارمندانی که دوره کارآموزی را در این شرکت می‌گذراند، رابطه جنسی داشت و از کارمندی دیگر خواست برایش فرزندی به دنیا آورد. وال استریت ژورنال مدعی است، او با یک زن سوم هم رابطه‌ای یک ماهه داشته است. این زن پس از اینکه به داشتن رابطه با همسر یکی از مدیران اسپیس‌اکس متهم شد، وارد رابطه عاشقانه با ایلان ماسک شد. 

به گزارش وال‌استریت‌ژورنال، ایلان ماسک که جزو میلیاردر‌های جهان است و ثروتش حدود ۱۹۸ میلیارد دلار براورد می‌شود.

بر اساس این گزارش، ماسک با زن کارآموز نخستین بار اوایل دهه ۲۰۱۰، زمانی که او دانشجوی رشته مهندسی بود، آشنا شد. به گزارش وال‌استریت ژورنال، ماسک و این زن بعد از اینکه او ایده‌هایش را درباره راهکار‌های ارتقای شرکت برای ماسک ارسال کرد، برای صرف غذا با هم بیرون رفتند.

طبق گزارش‌ها این زن و ایلان ماسک که به دلیل علاقه مشترک به فیلم «جنگ ستارگان» به هم نزدیک شدند، یکدیگر را بوسیدند. یک سال بعد، ماسک ترتیبی داد که این زن با هواپیما به استراحتگاهی در سیسیل منتقل شود. ماسک برای شرکت در یک کنفرانس به آنجا سفر کرده بود. 

در سال ۲۰۱۷، ماسک به این زن پیشنهاد داد که در کادر اجرایی شرکت ماسک نقشی به عهده بگیرد. آنچه برای کارمندان قدیمی اسپیس‌اکس سوال‌برانگیز شد و برایشان عجیب بود که فردی به این جوانی، چنین موقعیت عالی نزدیک رئیس به دست آورد.

او پس از نقل‌مکان از نیویورک به لس‌آنجلس، دعوت ماسک را برای صرف نوشیدنی پذیرفت. به گزارش این مجله دوستان این زن می‌گویند که ماسک به این زن نزدیک شد و او را لمس کرد. یکی دوستان این زن گفت که او تعریف می‌کرد که ماسک گفته بود: «اوه، من خیلی بدم! نباید این کار را می‌کردم.»

این زن در پی پیام‌های مکرر ماسک برای دیدن ماسک به خانه‌اش رفت. او به دوستش گفته بود که به نوعی اضطراب اجتماعی خفیف ناشی از «اختلال خودویرانگری» (ایمپاستر سندرم) مبتلا است. دوستش در پاسخ گفته بود که این مشکل قطعا با رفتارهای ایلان ماسک تشدید می‌شود و زن پاسخ داده بود: «خیلی بدتر می‌شود.»

در پی تشدید این ناهنجاری او سمتش در کادر اجرایی شرکت ماسک را ترک کرد و به قسمت دیگری منتقل شد. این زن در سال ۲۰۱۹ و در پی تعدیل نیروی گسترده، شرکت را ترک کرد، اما داشتن رابطه عاشقانه با ایلان ماسک را انکار کرد و درباره دلایل ترک کار گفت که از شغلش در اسپیس‌اکس ناراضی بود، زیرا هیچ اختیاراتی نداشت و مدیران شرکت ایده‌هایش را جدی نمی‌گرفتند.

او در سوگندنامه‌ای اعلام کرد که احساساتش در مورد کار در اسپیس‌اکس به رابطه عاشقانه یا شخصی با ایلان ماسک هیچ ربطی ندارد بلکه به‌عنوان یک تازه‌وارد در شرکتی کاملا جاافتاده، موقعیت بسیار دشواری داشته است.

در سال ۲۰۱۳ هم زنی از شرکت ایلان ماسک بیرون رفت و سپس سروکله‌اش با یک وکیل ظاهر شد. به گزارش وال‌استریت ژورنال او مدعی شد که ماسک چندین بار از او خواسته است تا برایش فرزندانی به دنیا بیاورد. 

ایلان ماسک که پدر ۱۰ فرزند است و از یکی دیگر از کارمندان شرکت اسپیس‌اکس به نام شیون زیلیس، دوقلو دارد، همواره درباره افزایش فرزندآوری به منظور نجات جهان حرف می‌زند. این گزاش ادعا می‌کند، هنگامی که این زن پیشنهاد ماسک برای بچه‌دار شدن را رد کرد، رابطه بین این دو خراب شد. این زن در نهایت شرکت اسپیس‌اکس را با یک بسته خروج از شرکت، به ارزش بیش از یک میلیون دلار سهام و پول نقد، ترک کرد. 

یک سال بعد، ایلان ماسک با زن دیگری که ۱۷ ساعت در روز کنار او کار می‌کرد، وارد رابطه شد. قبل از این رابطه، گوین شاتول، رئیس و مدیرعامل اسپیس‌اکس، این زن را به داشتن رابطه نامشروع با همسرش متهم کرد، اما او این اتهام را رد کرد. این زن مدعی شد در حالی که شاتول قصد اخراجش را داشت، ماسک می‌خواست او را به خود نزدیک کند. این رابطه زمانی آغاز شد که ماسک در حال طلاق از تالوله رایلی، هنرپیشه بریتانیایی، بود. 

این زن هم در نهایت شرکت را با امضای نامه تعهد به افشا نکردن ترک کرد و در ازای آن، بابت کار‌های بدون مزدی که قبلا در تسلا انجام داده بود، ۸۵ هزار دلار دریافت کرد.

در سال ۲۰۲۲ هم یکی از مهمانداران اسپیس‌اکس، ایلان ماسک را متهم کرد که سال ۲۰۱۶ در یکی از جت‌های خصوصی خود مقابل او عورت‌نمایی کرده است. بعد‌ها بابت این ادعا ۲۵۰ هزار دلار به این زن پرداخت شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون