افراد مشهوری که با اعضای خانواده‌شان قطع رابطه کردند

افراد مشهوری که با اعضای خانواده‌شان قطع رابطه کردند
در دنیای ستاره‌ها، شاید تلخ‌ترین نزاع خانوادگی آنچه بود که در خانه شارلیز ترون گذشت
کد خبر: ۲۲۸۶۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

فرزندان برد پیت و آنجلینا جولی که پدر و مادرشان پس از جدایی نیز همچنان درگیر پرونده‌های حقوقی‌اند، یکی پس از دیگری نام‌خانوادگی پدری را کنار می‌گذارند که به ما یادآوری می‌کند آغوش خانواده ممکن است همیشه گرم نباشد و روابط خانوادگی اغلب بسیار پیچیده‌تر از آن‌اند که به نظر می‌رسند.

از بدرفتاری و آزار گرفته تا طرد و رها شدن، دلایل زیادی وجود دارد که میان افراد و اعضای خانواده‌شان مسائلی حل‌نشده باقی می‌ماند و ممکن است حتی به قیمت قطع ارتباط تمام شود. تحقیقات نشان می‌دهد که از هر پنج خانواده در بریتانیا، تقریبا یک خانواده در طول حیاتش تحت تاثیر قطع ارتباط با اعضای خانواده قرار می‌گیرد که معادل حدود ۱۲ میلیون نفر در سال است.

در دنیای ستاره‌ها، شاید تلخ‌ترین نزاع خانوادگی آنچه بود که در خانه شارلیز ترون گذشت.

افراد مشهوری که با اعضای خانواده‌شان قطع رابطه کردند

شارلیز ترون

شارلیز در مزرعه والدینش در بنونی، نزدیک ژوهانسبورگ، در آفریقای جنوبی بزرگ شد. پدر ترون که الکلی بود، ۲۱ ژوئن ۱۹۹۱ در حالت مستی شارلیز و مادرش را تهدید کرد و می‌خواست با اسلحه به هر دو آنها شلیک کند، اما مادر ترون پیش‌دستی کرد و با اسلحه‌اش به پدر شارلیز شلیک کرد و او را کشت. این قتل از نظر قانونی دفاع از خود محسوب شد و به مادر شارلیز هیچ اتهامی وارد نشد.

افراد مشهوری که با اعضای خانواده‌شان قطع رابطه کردند

بریتنی اسپیرز

ماجرای تکان‌دهنده دیگر مربوط به پرونده بریتنی اسپیرز بود که پس از فروپاشی روانی، به مدت بیش از یک دهه کنترل اموال و زندگی شخصی‌اش را از دست داد و پس از سال‌ها دعوای حقوقی توانست قیمومیت پدرش را بر خود سلب کند.

اگر شما هم در حال حاضر با یکی از اعضای خانواده‌تان قطع رابطه کرده‌اید یا تلاش می‌کنید یک رابطه سالم با آنها داشته باشید، ممکن است گاهی احساس تنهایی کنید. در این صورت، خواندن تجربیات دیگران می‌تواند مفید باشد. مجله سلامت زنان تعدادی از این افراد را معرفی کرده است.

مگان مارکل

رابطه مگان مارکل با پدرش توماس مارکل به‌خوبی مستند شده است. گفته می‌شود پدر مگان از چندین سال قبل از عروسی او با شاهزاده هری، با او رابطه‌ای نداشت. وقتی پس از ازدواج مگان، پدرش بدون اجازه درباره او با مطبوعات صحبت کرد، اوضاع از قبل هم بدتر شد.

افراد مشهوری که با اعضای خانواده‌شان قطع رابطه کردند

جنیفر آنیستون

جان آنیستون، پدر جنیفر آنیستون و بازیگر قدیمی مشهور، سال ۱۹۷۹، زمانی که جنیفر ۱۰ ساله بود، خانواده‌اش را ترک کرد. جنیفر به مجله رولینگ استون گفت: «من به یک جشن تولد رفته بودم. وقتی برگشتم، مادرم گفت که پدرت برای مدت کوتاهی اینجا نخواهد بود.»

پدر جنیفر به مدت بیش از یک سال غایب بود و بعد دوباره به زندگی او برگشت. رابطه جنیفر با مادرش نانسی هم تیره بود و پس از اینکه او کتابی درباره زندگی‌شان منتشر کرد، تا ۱۵ سال با او حرف نزد.

ریانا

ریانا درباره قطع رابطه با پدرش، رونالد فنتی، گفته بود بعد از اینکه پدرش جزئیات رابطه او با کریس براون را بدون رضایتش در اختیار رسانه‌ها قرار داد، احساس کرد به او خیانت شده است.

او در مصاحبه‌ای با گریه گفت: «من اصلا برای او چه معنایی دارم؟ واقعا عجیب است. این تنها کلمه‌ای است که برای توصیفش به ذهنم می‌رسد. چون تو با پدرت بزرگ می‌شوی، او را می‌شناسی، محض رضای خدا... تو بخشی از اویی! و سپس او کاری آنقدر عجیب انجام می‌دهد که من نمی‌توانم آن را درک کنم. شما در مورد افرادی که پشت سر مردم می‌روند و کار‌های عجیب‌وغریب انجام می‌دهند داستان‌های وحشتناکی می‌شنوید، اما همیشه فکر می‌کنید خانواده من این‌طور نیست، پدرم هرگز این کار را با من نخواهد کرد.»

افراد مشهوری که با اعضای خانواده‌شان قطع رابطه کردند

ادل

طرفداران ادل می‌دانند که او با پدرش، مارک که او و مادرش را زمانی که ادل تنها سه سال داشت، به دلیل اعتیاد به الکل ترک کرد، سال‌ها ارتباطی نداشت. گفته می‌شود این دو قبل از مرگ مارک، آشتی کردند.

افراد مشهوری که با اعضای خانواده‌شان قطع رابطه کردند

بیانسه

رابطه نزدیک بیانسه با پدرش پس از آنکه متیو نولز به اختلاس از درآمد ۱۴۳ میلیون دلاری تور جهانی بیانسه (از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰) متهم شد، از بین رفت.

متیو سال ۲۰۱۱ به آسوشیتدپرس گفت: «من مطلقا هیچ پولی از بیانسه نگرفته‌ام و همه دلار‌ها حساب خواهند شد. دوباره می‌گویم. افرادی که این ادعا‌ها را مطرح کرده‌اند، باید مدرک بیاورند.» تقریبا در همان زمان پدر و مادر بیانسه از هم جدا شدند.

 به این فهرست می‌شود نام ده‌ها ستاره دیگر اضافه کرد. از جمله لینزی لوهان، متیو مک‌کانهی، ماریا کری، سلنا گومز، جاستین بیبر، آنجلینا جولی، پاریس هیلتون و امینم که گفته می‌شود آنها هم روابط پیچیده‌ای با والدینشان داشته‌اند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون