آخرین وضعیت جسمی «حامیم» در بیمارستان؛ چه بر سر «حامیم» آمد؟

آخرین وضعیت جسمی «حامیم» در بیمارستان؛ چه بر سر «حامیم» آمد؟
کمپانی «آراد» با انتشار اطلاعیه ای، توضیحاتی درباره آخرین احوالات جسمی «حامیم» ارائه کرد.
کد خبر: ۲۲۴۰۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

کمپانی «آراد» با انتشار اطلاعیه ای، توضیحاتی درباره آخرین احوالات جسمی «حامیم» ارائه کرد.

در متن این اطلاعیه آمده:

«به استحضار مخاطبان خواننده محبوب کمپانی آراد «حامیم» می‌رسانیم که متاسفانه این خواننده شب گذشته دچار تصادف در یکی از اتوبان‌های تهران شده و با نظر گروه پزشکان متخصص، در بخش مراقبت‌های ویژه ICU تحت نظر است.

با توجه به اولویت سلامتی حامیم عزیز، به اطلاع میرسانیم که کلیه کنسرت و برنامه‌های این خواننده تا اطلاع ثانوی لغو و همه تلاش ما بر این است که او با آرامش کامل، مراحل درمانی خود را سپری نماید.

احوالات عمومی حامیم تحت کنترل است و هیچ خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.

لطفا از ازدحام در برابر بیمارستان خودداری نمایید و اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق صفحات و رسانه‌های رسمی کمپانی «آراد» اطلاع رسانی خواهد شد.»

گفتنی ست بر اساس اطلاع رسانی سامانه بلیت فروشی این خواننده، کنسرت حامیم در تاریخ ۱۰ خرداد در سالن اسپیناس تهران لغو و کلیه مبالغ دریافتی عودت داده خواهد شد. 

«حامیم» خواننده پرمخاطب پاپ شب گذشته تصادف شدیدی را در اتوبان نیایش تهران داشته و از ساعاتی پیش به دستور پزشکان بیمارستان ایران مهر تهران به بخش آی سی یو منتقل شد.

سعید سال افزون مدیرعامل کمپانی آراد ضمن تایید این خبر، از مخاطبان این خواننده خواست که از تجمع در برابر بیمارستان خودداری نمایند و اخبار تکمیلی از طریق صفحات رسمی این کمپانی اطلاع رسانی خواهد شد. 

منبع: بهمن بابازاده

tags # موسیقی
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون