همه چیز درباره گرفتن وام آنلاین

همه چیز درباره گرفتن وام آنلاین
در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد از انواع وام آنلاین برای خرید کالا‌های مختلف استفاده می‌کنند. این وام‌ها شرایط آسانی دارند و شما می‌توانید با انجام چند مرحله ساده و ارائه مدارک شناسایی، اعتبار بگیرید و وسایل موردنیازتان را بخرید.
کد خبر: ۲۲۳۳۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد از انواع وام آنلاین برای خرید کالا‌های مختلف استفاده می‌کنند. این وام‌ها شرایط آسانی دارند و شما می‌توانید با انجام چند مرحله ساده و ارائه مدارک شناسایی، اعتبار بگیرید و وسایل موردنیازتان را بخرید.

در ادامه، شرکت‌های ارائه‌دهنده اعتبار آنلاین را معرفی می‌کنیم و شرایط آنها را توضیح می‌دهیم.

چه سایت‌هایی وام بدون ضامن می‌دهند؟

شرکت‌های بلوبانک، ازکی‌وام، ویپاد، لندو و دیجی پی از جمله شرکت‌هایی هستند که وام بدون ضامن و آنلاین می‌دهند. در ادامه، شرایط دریافت وام انلاین از این شرکت‌ها را توضیح می‌دهیم.

وام انلاین ازکی‌وام

شما با ثبت‌نام در پلتفرم ازکی‌وام می‌توانید وام خرید کالا دریافت کنید و از فروشگاه‌های مختلفی مثل ازکی، تکنولایف، بانی‌مد و ... خرید کنید. وام خرید کالای ازکی‌وام ۷۵ میلیون تومان است و برای دریافت آن به چک صیادی احتیاج دارید. در مرحله اول باید در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و مراحل تکمیل اطلاعات فردی و بانکی را انجام دهید.

همه چیز درباره گرفتن وام آنلاین

کارشناس‌های شرکت رتبه‌بندی ایران، سابقه بانکی شما را بررسی می‌کنند و در صورتی‌که چک برگشتی و قسط پرداخت‌نشده نداشته باشید، اعتبار خرید شما تخصیص داده می‌شود. مدت زمان بازپرداخت اعتبار آنلاین ازکی‌وام ۱۲ تا ۱۸ ماه است. شما می‌توانید با وام ۷۵ میلیون تومانی ازکی‌وام انواع لپ‌تاپ، گوشی موبایل و لوازم خانگی را خریداری کنید.

وام فوری بلوبانک

اگر حساب بلوبانک دارید، می‌توانید وام فوری بگیرید. برای دریافت وام بلوبانک باید میانگین حساب شما در ۳ ماه گذشته حداقل ۳ میلیون تومان تومان باشد. با این شرایط، درخواست وام انلاین در اپلیکیشن بلوبانک برای شما فعال می‌شود و شما می‌توانید با ارائه مدارک شخصی حداکثر ۱۰ میلیون تومان وام بگیرید. در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده وام انلاین، بلوبانک سرعت بیشتری دارد و در کمترین زمان ممکن، درخواست وام شما را بررسی می‌کند.

ویپاد

وام ویپاد برای بانک پاسارگاد است. شما می‌توانید اپلیکیشن ویپاد را در گوشی نصب کنید و مراحل ثبت‌نام، احراز هویت و افتتاح حساب را به صورت آنلاین انجام دهید. بعد از افتتاح حساب، وام یک میلیون تومانی برای شما فعال می‌شود. فرایند دریافت وام فوری از ویپاد به صورت پلکانی است. اگر وام یک میلیون تومانی را در موعد مقرر پرداخت کنید، وام بعدی برای شما فعال می‌شود. سقف وام انلاین ویپاد ۵۰ میلیون تومان است.

وام دیجی‌پی

شرکت دیجی پی زیرنظر دیجی‌کالا فعالیت می‌کند و به کاربران وام‌های مختفی می‌دهد. مبلغ وام دیجی‌پی از ۱ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان است و شرایط متنوعی دارد. برای دریافت خدمات اعتباری دیجی‌پی به سفته الکترونیک یا چک صیادی احتیاج دارید. بعد از دریافت وام هم می‌توانید از فروشگاه‌های همکار دیجی‌پی مثل دیجی‌کالا، سفرمارکت، اسنوا، ایکس‌ویژن و کارناوال خرید کنید.

وام بدون ضامن قسطا

قسطا زیرنظر بانک آینده است و برای دریافت این وام باید در بانک آینده حساب باز کنید. فرایند افتتاح حساب و ثبت‌نام به صورت آنلاین انجام می‌شود و در نهایت شما قسطا کارت می‌گیرید. شما می‌توانید با قسطا کارت از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی خرید کنید و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت کنید. مبلغ وام انلاین بانک آینده بین ۳ تا ۲۰ میلیون تومان است.

دریافت وام از سایت قسطا به ضامن احتیاج ندارد و با چک صیادی یا سفته الکترویکی ارائه می‌شود. یکی از شرایط دریافت وام از قسطا، اعتبارسنجی است. در مرحله اعتبارسنجی، رفتار مالی شما بررسی می‌شود. اگر امتیاز لازم را دریافت کنید، می‌توانید مراحل بعدی را انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن قسطا کارت را بگیرید. نکته مهم اینکه، آقایان برای دریافت این وام باید کارت پایان خدمت یا معافیت ارائه دهند.

وام لندو

یکی از شرکت‌های قدیمی ارائه‌دهنده وام فوری، لندو است. برای دریافت وام لندو به چک و ضامن احتیاج ندارید و با سفته الکترونیکی، می‌توانید مراحل را به صورت آنلاین انجام دهید. مبلغ وام لندو بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان و قسط‌های آن ۳ تا ۱۲ ماهه است. برای دریافت وام از سایت لندو، نباید چک برگشتی یا قسط پرداخت‌نشده داشته باشید. شما می‌توانید بعد از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی، مدارک هویتی و سفته الکترونیک را در سایت بارگذاری کنید. در نهایت، مبلغ وام به حساب شما واریز می‌شود.

وام بای چک

شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت بای چک و ارائه یک برگه سفته الکترونیک از بای چک وام بگیرید. کارشناس‌های این شرکت میانگین حساب، معدل حساب، شغل، سابقه کاری و رفتار مالی شما را بررسی می‌کنند و در صورت تایید وام را دریافت می‌کنید.

کیپا، کیف پول اعتباری

وام بدون ضامن کیپا تا سقف ۳۰ میلیون تومان است. شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت کیپا و دریافت وام از ۸ هزار فروشگاه موجود در این سایت خرید کنید و هزینه آن را در قسط‌های ۵ ماهه پرداخت کنید. در سال اخیر، وبسایت کیپا وام ۱۰۰ میلیون تومانی هم به کاربر‌ها می‌دهد. مدت زمان بازپرداخت این وام بین ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

سخن آخر

در سال ۱۴۰۳، به دلیل افزایش قیمت کالا‌های موردنیاز زندگی، افراد زیادی از وام بدون ضامن استفاده می‌کنند. به‌علاوه، شرکت‌های زیادی هم در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این مقاله، بعضی از این شرکت‌ها و شرایط آنها را معرفی کردیم. شما می‌توانید با بررسی انواع شرکت‌های ارائه‌دهنده وام فوری، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

منبع: ایسنا

tags # وام
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون