تاریخ و ساعت برگزاری هفته آخر (۳۰ ام) لیگ برتر فوتبال

تاریخ و ساعت برگزاری هفته آخر (۳۰ ام) لیگ برتر فوتبال
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، دیشب (۸ خرداد) تیم‌های استقلال و پرسپولیس برنده شدند تا هفته آخر مسابقات با حساسیت بسیار ویژه همراه باشد.
کد خبر: ۲۲۳۱۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

زی‌سان: در هفته ماقبل آخر لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی با یک بُرد اقتصادی به سبک اکثر بازی‌های این فصل، موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی دست پیدا کرد. در سوی مقابل نیز پرسپولیسی‌ها در قزوین شمس آذر را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کردند.  

به گزارش «زی‌سان»، با این نتایج تیم پرسپولیس با ۶۵ امتیاز و یک امتیاز بالاتر در صدر جدول باقی ماند. استقلال نیز با ۶۴ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند تا همه چیز به هفته پایانی لیگ موکول شود.

هفته پایانی لیگ در روز شنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود. بر اساس اعلام سازمان لیگ بازی‌های هفته پایانی به صورت همزمان ساعت ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد که البته اخیرا بحث امکان تغییر در زمان برگزاری نیز مطرح شده است. 

احتمال تغییر زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر در هفته پایانی

طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کرده بود، قرار بود دیدار‌های هفته آخر لیگ برتر به صورت همزمان ساعت ۲۰:۰۰ برگزار شوند، اما حالا مشخص شده که زمان برگزاری بازی‌های هفته سی‌ام تغییر خواهد کرد.

مسابقات هفته‌آخر لیگ برتر درحالی روز ۱۲ خرداد برگزار می‌شود که فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال مادرید و بروسیا دورتموند هم در همین روز برگزار می‌شود و این باعث شده تا تداخل زمانی بین جشن قهرمانی لیگ برتر با دقایق ابتدایی فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش بیاید. به همین دلیل هفته پیش اعلام شد که احتمالا زمان شروع بازی‌ها ۳۰ دقیقه یا ۶۰ دقیقه عقب بیافتد.

بازی‌های پایانی هفته آخر (۳۰) لیگ برتر فوتبال

پیکان تهران- استقلال، ورزشگاه پاس قوامین تهران

استقلال خوزستان- هوادار تهران، ورزشگاه غدیر اهواز

ملوان انزلی- آلومینیوم اراک، ورزشگاه تختی انزلی

نفت آبادان - تراکتور تبریز، ورزشگاه تختی آبادان

گل‌گهر سیرجان- ذوب آهن، ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پرسپولیس - مس رفسنجان، ورزشگاه آزادی تهران

نساجی قائمشهر - فولادخوزستان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون