وزیر سابق به دلیل فساد، به سه سال حبس محکوم شد

وزیر سابق به دلیل فساد، به سه سال حبس محکوم شد
به تازگی رئیس قوه قضائیه، محکومیت جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی ابراهیم رئیسی را تایید کرده. خبری که بازتاب فراوانی داشته و حسابی سر و صدا راه انداخته است.
کد خبر: ۲۰۷۱۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

رییس قوه قضاییه در جلسه پرسش پاسخ با دانشجویان یاسوجی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده‌ی وزیر سابق کشاورزی دولت: در مقوله دانه‌درشت‌ها، ما برخورد بدون اغماض و منطبق با مرّ قانون داشته‌ایم؛ در همین قضیه وزیر سابقی که اشاره کردید بررسی‌ها و محاکمات انجام گرفت و نامبرده (ساداتی نژاد) به سه سال حبس محکوم گردید.

در همین رابطه کانال تلگرامی بامدادنو، تصویری از تیتر معنادار خبرگزاری دولتی ایرنا در مرداد ۱۴۰۰ را تحت این عنوان منتشر کرده است: ساداتی‌نژاد موفقیت‌ترین وزیر دولت رئیسی است!

وزیر سابق به دلیل فساد، به سه سال حبس محکوم شد

روزنامه دولتی ایران هم در شماره امروز خود در واکنش به حکم سه سال حبس برای ساداتی‌نژاد مدعی شد: برخلاف موارد مشابه فساد در گذشته، که از ابتدا تا آخر قوه قضائیه یا نهاد‌های نظارتی بیرون از دولت به پرونده‌های فساد ورود کرده و در اغلب موارد با ایستادگی دولت وقت هم مواجه می‌شدند، در این دولت رویه کاملاً برعکس بود. ابتدا خود دولت سیزدهم این فساد را کشف کرد و در ادامه برای بررسی‌های دقیق‌تر به قوه‌قضائیه سپرده شد.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون