(تصاویر) همه چیز درباره فیلم خانه سنگفرش | ساعت پخش و تکرار فیلم خانه سنگفرش

(تصاویر) همه چیز درباره فیلم خانه سنگفرش | ساعت پخش و تکرار فیلم خانه سنگفرش
فیلم «خانه سنگفرش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کمال مطوف و با موضوع اجتماعی، خانوادگی و طنز تولید شده است.
کد خبر: ۱۹۴۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

فیلم تلویزیونی «خانه سنگفرش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کمال مطوف با موضوع اجتماعی، خانوادگی و طنز در سال  ۱۴۰۰ تولید شده است. این فیلم سعی می‌کند ربا خواری را به تصویر بکشد که چه بلایی بر سر ربا خوار می‌آورد و تاثیر بسیار بدی بر روی اعضای خانواده می‌گذارد.

خلاصه داستان 

داستان فیلم درباره دو همسایه بوده که هر دو دارای فرزندان دم بخت هستند که یکی از این همسایه‌ها رباخواری می‌کند و جهیزیه و هزنیه‌های مراسم عروسی را از این راه به دست می‌آورد و سرنوشت بسیار تلخی گریبان فرزندش را می‌گیرد.

این فیلم اجتماعی با بر تاکید برنکوهش بحث رباخواری و تاثیر آن بر نابودی خانواده ها، سرگذشت دو خانواده همسایه را که فرزندان آنها در آستانه ازدواج قرار دارند روایت می‌کند و در هر قسمت از زمان مجموعه سعی دارند مسایل و اختلافات خود را حل و فصل کنند و قصه داستان را پیش می‌برند…

جعفر دهقان، تورج فرامرزیان، محمد یگانه، احمد نجوایی، حسین نجف زاده، اشکان گله ملکی، نگار گودرزی، محمود نجف زاده که از هنرپیشه‌های این فیلم می‌باشند.  

 در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران فیلم خانه سنگفرش و زمان پخش آن می‌پردازیم.

زمان پخش و تکرار

فیلم سینمایی «خانه سنگفرش» به کارگردانی «کمال مطوف»، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱۰۰ از شبکه نمایش پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد خواهد بود.

نگار گودرزی در نقش نسرین

همه چیز درباره فیلم خانه سنگفرش / ساعت پخش و تکرار فیلم خانه سنگفرش

نگار گودرزی بازیگر نقش نسرین در فیلم خانه سنگفرش در آثاری همچون فیلم سی سرا یا خانه سنگفرش به عنوان بازیگر حضور داشته است

اشکان گله ملکی در نقش ناصر

همه چیز درباره فیلم خانه سنگفرش / ساعت پخش و تکرار فیلم خانه سنگفرش

اشکان گله ملکی بازیگر نقش ناصر در خانه سنگفرش در آثاری همچون سریال “سی سرا یا خانه سنگفرش” به عنوان بازیگر حضور داشته است. او استندآپ کمدین است که در نمایش‌های زیادی بازی کرده است.

جعفر دهقان در نقش پدر پارسا

جعفر دهقان متولد ۲۱ فروردین ۱۳۳۹ در تهران، بازیگر است. فعالیت خود را از سال ۱۳۵۱ با تئاتر زیر نظر سعید کشن فلاح شروع کرد. اولین تجربه سینمایی اش در سال ۱۳۶۰ با فیلم “توجیه” بوده است. در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم حماسه مجنون توانست سیمرغ بلوری بهترین بازیگر نقش دوم مرد را بدست آورد. بازی زیبای وی در سریال “مردان آنجلس” در سال ۱۳۷۵ او را محبوب و به شهرت رساند. بازی در سریال “یوسف پیامبر” و “معمای شاه” از دیگر کار‌های موفق او بوده است.

جعفر دهقان (متولد ۱۳۳۹ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی او دیپلم هنرستان فنی است. گفتنی است جعفر دهقان ستاره سینمایی دفاع مقدس و بازیگر بود، تا جایی که او فنون رزمی را در فیلم‌هایی از جمله ” یاس‌های وحشی ” و ” شیر‌های جوان ” به نمایش گذاشت.

همه چیز درباره فیلم خانه سنگفرش / ساعت پخش و تکرار فیلم خانه سنگفرش

جعفر دهقان، از بازیگران با تجربه سینما و تلویزیون است که حضورش در سریال «یوسف پیامبر (ص)» خاطره انگیز است. او این روز‌ها در مجموعه «معمای شاه» حضور دارد و در فیلم «عبور از مه» بازی کرده است. دهقان از جمله بازیگران دفاع مقدس است که در فیلم هایی، چون «یاس‌های وحشی» و «شیر‌های جوان» از حرکات رزمی نیز استفاده کرده است. دهقان برای بازی در فیلم «حماسه مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

آغاز فعالیت جعفر دهقان به ۱۵ سالگی سال ۱۳۵۴ بر می‌گردد، یعنی زمانی که در گروه تئاتر مرکز رفاه بازی کرد. در سال ۱۳۶۰، زمانی که جوانی ۲۱ ساله بود، همکاری خود را با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد و در همان سال فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم ” توجیه ” به کارگردانی منوچهر حقانی پرست شروع کرد. در سال ۱۳۷۲، جعفر دهقان با بازی در فیلم “حماسه مجنون” توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

جعفر دهقان به مدت ۱۶ سال به صورت حرفه‌ای رشته‌های رزمی را انجام می‌داد. رشته ورزشی او رزمیران که نوعی کُشتی کج است، می‌باشد و دان ۲ کمربند مشکی است.

حسین نجف زاده در نقش غلامحسین معمار

حسین نجف زاده در آثاری همچون سریال‌های نیم دری فامیلی، خانه سنگفرش به عنوان بازیگر حضور داشته است.

تورج فرامرزیان در نقش خسرو

غلامرضا فرامرزیان متولد ۱۳۲۹ نهاوند است. وی نخستین کار حرفه‌ای خود را در فیلم «پاتال و آرزو‌های کوچک» به کارگردانی مسعود کرامتی تجربه کرد و از سال ۱۳۶۶ در کار دستیاری کارگردان هم فعالیت داشته است.

همه چیز درباره فیلم خانه سنگفرش / ساعت پخش و تکرار فیلم خانه سنگفرش

او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون یوسف هور، خط آتش، جدال بزرگ و سکوت حضور داشته است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: