طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟

طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
اما نفس بازغی، دختر ۱۶ ساله آنها که به‌تازگی با ایفای نقشی در سریال «گناه فرشته» پا به عرصه بازیگری گذاشته و راه پدر را در پیش گرفته، از طلاق پدر و مادرش چندان خوشحال و راضی بنظر نمی‌رسد
کد خبر: ۱۷۱۶۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

زی‌سان: نفس بازغی دختر ۱۶ ساله پژمان بازغی و مستانه مهاجر زوج سینماگری که مدتی قبل از یکدیگر جدا شده‌اند، با انتشار تصویری از پدر و مادر خود در فضای مجازی، ابراز دلتنگی کرد.

مستانه مهاجر تهیه‌کننده باسابقه سینما، اخیرا با شرکت در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که از پژمان بازغی بازیگر مشهور سینمای ایران طلاق گرفته است.

مهاجر که در حال حاضر فیلم جوجه‌تیغی را به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود روی پرده سینما دارد، از همسر سابق خود پژمان بازغی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این فیلم استفاده کرده و گویا پس از جدایی هم رابطه‌ای دوستانه و نزدیک با هم دارند.

اما نفس بازغی، دختر ۱۶ ساله آنها که به‌تازگی با ایفای نقشی در سریال «گناه فرشته» پا به عرصه بازیگری گذاشته و راه پدر را در پیش گرفته، از طلاق پدر و مادرش چندان خوشحال و راضی بنظر نمی‌رسد و با انتشار تصویری دو نفره از آنها و توضیح مختصر و مفید زیر تصویر که در کلمه «خانواده» و یک ایموجی قلب خلاصه می‌شود دلتنگی خود را ابراز کرده است.

نفس بازغی در توضیح این عکس عنوان کرد: عکس مربوط به دو سال قبل است و عکاس این قاب خودم هستم.

طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون