بدترین و بهترین سهم‌های بازار بورس کدام نماد‌ها بودند؟

بدترین و بهترین سهم‌های بازار بورس کدام نماد‌ها بودند؟
شاخص کل بورس امروز افت ۵۳ هزار واحدی داشت و به ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۱۵۸۰۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴

زی‌سان: بازار بورس امروز ایران در اولین روز هفته با افت سنگین بیش از ۵۳ هزار واحدی روبرو شد که مشخصا دلیل این ریزش سنگین تحولات منطقه و نگرانی کشور‌ها از پاسخ ایران به اسرائیل بود. شاخص هم وزن بازار نیز نیز ریزش بیش از ۲۵ هزار واحدی را تجربه کرد.

به گزارش زی‌سان، افت بازار بورس در حالی رقم خورد که ارزش دلار امروز روند صعودی به خود گرفت. طبق اخبار منتشره قرار است که یک جلسه حمایتی با حضور حقوقی‌های بازار برگزار شود. شاخص کل بورس با افت امروز به ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید. 

نماد‌های فولاد، فملی و شپنا به دلیل حجم بالای معاملات بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص بورس داشتند و نماد‌های وسپهر، خاور و زاگرس نیز بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص فرابورس داشتند. گفتنیست که شاخص کل فرابورس ایران در معاملات امروز ۶۲۰ واحد افت کرد. 

بدترین و بهترین نمادهای امروز بازار 

در بین وضعیت سراسر منفی بازار بورس ایران برخی نماد‌ها رشد کردند. نماد «حپترو» یا همان حمل و نقل پتروشیمی با رشد ۴.۹۷ درصد بهترین سهم بازار بود و توانست در میانه این بازار منفی نزدیک ۵ درصد سود به سهامداران بدهد. همچنین بدترین سهم بازار امروز «وصنا» یا همان شرکت گروه صنایع بهشهر ایران بود که شاهد افت منفی ۷.۶۲ درصد بود. حجم معاملات امروز «وصنا» حدود ۱۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان بود.

tags # بورس
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: