همه‌چیز درباره افزایش چشم‌گیر جرایم رانندگی؛ آیا افزایش ۵۰۰ برابر جریمه‌ها واقعیت دارد؟

همه‌چیز درباره افزایش چشم‌گیر جرایم رانندگی؛ آیا افزایش ۵۰۰ برابر جریمه‌ها واقعیت دارد؟
رئیس پلیس راهور گفت: بزودی با ابلاغ دولت، جرائم رانندگی تا ۵۰۰ برابر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۵۰۳۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید تیمور حسینی می‌گوید که مبلغ برخی از جرایم رانندگی مانند سبقت و سرعت غیر مجاز، رانندگی در حالت مستی و عبور از چراغ قرمز افزایش ۵۰۰ درصدی خواهند داشت.

او با بیان اینکه هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است، گفت: جرائم راهنمایی و رانندگی تا ۵۰۰ برابر افزایش خواهد یافت چراکه پیشنهاد آن داده شده است و به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

سردار حسینی به خبرگزاری برنا می‌گوید: هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است. بر اساس ماده ۲۸ رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در شش سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

خبر مهم پلیس راهور؛ جرائم رانندگی تا ۵۰۰ برابر افزایش پیدا می‌کند

توضیح رئیس پلیس راهور در مورد افزایش جرایم رانندگی؛

 ۵۰۰ درصد درست است نه ۵۰۰ برابر!

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفتگو با فارس از افزایش ۵۰۰ درصدی برخی از جرایم رانندگی خبر داد.

رئیس پلیس راهور فراجا با تکذیب خبر افزایش ۵۰۰ برابری جرایم رانندگی که توسط برخی رسانه‌ها از جانب وی منتشر شده است اعلام کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم که با اخلاق حرفه‌ای و امانت داری خبر صحیح و گفته شده را منتشر کنند؛ اینکه جرایم رانندگی ۵۰۰ برابر شده با عقل سلیم جور در نمی‌آید و با این اشتباه، رسانه‌ای که این خبر را زده تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم را موجب شده که البته پلیس راهور پیگیری قضایی این موضوع را در دستور کار دارد.

سردار سید تیمور حسینی همچنین در گفتگو با ایرنا گفت: بنابر اعلام و ابلاغ هیات دولت تخلفات جرائم رانندگی با در نظر گرفتن ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات پلیس افزایشی ۴ تا ۵ برابری خواهند داشت و تنها تخلفی که ۷ برابری داشته، رانندگی در مواقعی است که فرد مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده باشد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: