نجیب‌زاده با پرستیژ فوتبال ایران؛ کاهش همه مثل او بودند

نجیب‌زاده با پرستیژ فوتبال ایران؛ کاهش همه مثل او بودند
سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال هم همانی بود که انتظار داشتیم.
کد خبر: ۱۴۹۰۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

آقایی و وقار محرم نویدکیا تکرار می‌شود، اما تکراری نه. او هر بار لب به سخن باز می‌کند، چینش احترام‌آمیز کلماتش در کنار هم بار دیگر یادمان می‌آورد با چه انسان پاکیزه و کار درستی مواجهیم. محرم که جزو بهترین و باهوش‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ لیگ برتر بوده، در دوران بازی هم حاشیه چندانی نداشت و کسی یادش نمی‌آید مثلا به دیگران بی‌حرمتی کرده باشد. او به شکلی باورنکردنی همین خلق‌وخو را با خودش به حرفه پرتنش مربیگری هم آورده و جایی که خیلی از همکارانش برای یک اوت این طرف و آن طرف یک ربع جنجال می‌کنند و حاضرند خرخره هم را بدرند، نویدکیا همچنان در کمال متانت و آرامش کارش را انجام می‌دهد.

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال هم همانی بود که انتظار داشتیم. او گفت: «برای من حواشی جذابیت ندارد و اگر نتوانم با اصول خودم کار کنم، ترجیح می‌دهم در خانه بنشینم.» راست می‌گوید؛ نشان به آن نشان که بعد از جدایی از سپاهان هم بیش از یک سال چنین کرد. نویدکیا در بخش دیگری از سخنانش می‌گوید: «دوست دارم فوتبال زیبا بازی کنیم. به خاطر دیدن فوتبال قشنگ است که مردم به ورزشگاه می‌روند و کسی حوصله ندارد برای بازی صفر- صفر پول خرج کند. حاضر نیستم به هر قیمتی به موفقیت برسم.»

در همین دقایق وقتی به او یادآوری می‌کنند مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در نشست خبری حرف دیگری زده و گفته دوست داریم با برد‌های اقتصادی جام را ببریم، جواب می‌دهد: «دیدگاه‌ها متفاوت است و نمی‌شود از آنها ایراد گرفت. نظرشان قابل احترام است.» از این قشنگ‌تر مگر داریم؟

منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون