بازگشت «ناصر عبداللهی» به صدر خبرها؛ خواننده محبوب چرا فوت کرد؟

روایت عجیب و تکان دهنده محمدعلی بهمنی از مرگ «ناصر عبداللهی»

روایت عجیب و تکان دهنده محمدعلی بهمنی از مرگ «ناصر عبداللهی»
تاکنون دلایل زیادی به عنوان دلیل مرگ ناصر عبداللهی در رسانه‌ها منتشر شده، اما جدیدا و پس از ۱۸ سال محمد علی بهمنی شاعر و ترانه‌سرا روایت جدیدی از مرگ این خواننده محبوب را بازگو کرده است.
کد خبر: ۱۴۷۵۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

زی‌سان: ناصر عبداللهی خواننده محبوب جنوبی که زمانی به عنوان یکی از آوانگارد‌های موسیقی پاپ شناخته می‌شد به دلایل نامعلومی در آذرماه سال ۱۳۸۵ جان خود را از دست داد و حالا پس از ۱۸ سال روایت جدیدی از مرگ این خواننده محبوب توسط یکی از شاعران بنام کشور منتشر شده است. 

به گزارش زی‌سان، ناصر عبداللهی خواننده محبوب جنوبی یکی از مشهورترین خوانندگان دوران خود بود. وی در آن زمان با ارائه سبک جدیدی از موسیقی و همچنین استایل خاص‌اش به سرعت توانست جای خود را در دل مردم باز کند و به خواننده پرطرفدار در مارکت موسیقی تبدیل شد. ترانه‌ای که باعث شهرت بیش از حد ناصر عبداللهی شد ترانه «ناصریا» بود، ترانه‌ای با محتوای محلی، اما طبق گفته خودش با تم عربی. البته برخی از آن زمان بر این عقیده بودند که ترانه ناصریا تم اسپانیایی دارد، اما خود وی آن را رد کرده است.. 

زندگی خصوصی ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی در واقع خودش چهار برادر و یک خواهر دارد و در سن ۱۸ سالگی با فردی به نام «فهیمه غفوری» ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند یعنی دو پسر و یک دختر است. نوید، نازنین و نامی حاصل ازدواج ناصر عبداللهی با فهیمه غفوری بود. اما وی یک ازدواج دیگر داشت با فردی به نام «فاطمه فهیمی» که حاصل این ازدواج نیز یک فرزند به نام «نینا» ست. 

نازنین عبداللهی دختر ناصر عبداللهی از همسر اولش است و در سال ۱۳۷۰ متولد شده و معلم گیتار است و البته گا‌ها خوانندگی هم می‌کند و گاهی برخی از ترانه‌های پدرش را در شبکه‌های اجتماعی بازخوانی می‌کند. 

مرگ مشکوک ناصر عبداللهی

مرگ ناصر عبداللهی هنوز هم در هاله‌ای از ابهام است و تاکنون روایت دقیقی از مرگ این خواننده پرطرفدار و خوش‌صدا منتشر نشده است. در تاریخ ۳ آذرماه ۱۳۸۵ خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه ناصر عبداللهی به دلیل نامعلومی بیهوش شده است. وی در آن زمان در بندرعباس بود و به همین دلیل سریعا وی را به بیمارستان هاشمی نژاد تهران منتقل کردند. 

بازگشت «ناصر عبداللهی» به صدر رسانه‌ها؛ خواننده محبوب چرا فوت کرد؟

ناصر عبداللهی ۲۶ روز در کما بود و سرانجام در تاریخ ۲۹ آذرماه در سن ۳۷ سالگی چشم از جهان فروبست. پیکر وی به زادگاهش در بندرعباس منتقل شد و در قطعه مفاخر آرامستان قدیم واقع در کیلومتر ۷ جاده بندرعباس به میناب به خاک سپرده شد. 

دلایل مختلفی برای مرگ ناصر عبداللهی منتشر شده، اما هیچکدام از این روایت‌ها رسمی و تایید شده نبودند. برخی علت مرگ او درگیری فامیلی و برخی دیگر مسائل مذهبی عنوان کردند. 

نکته جالب اینکه احسان علیخانی دو سال بعد از مرگ ناصر عبداللهی در سالروز درگذشت ناصر عبداللهی در برج میلاد با گفتن جملاتی باعث جنجال فراوانی در رسانه‌ها شد. علیخانی گفت: «نزدیک یک سال است که فهمیده‌ایم ناصر به قتل رسیده در صورتی که این موضوع مطرح نشده بود. همیشه دوست داشتیم این موضوع را بگوییم. صحبت کردن از علی (ع) ساده است، اما ناصر عبدالهی در جایی از امیرالمومنین صحبت کرد که سخت بود».

پیش از این نیز «محمدعلی چاووشی» رئیس موسسه «مشکات» و رئیس اسبق صنف تولیدات محصولات شنیداری در گفت و گویی با تأیید این ادعا گفته بود: «من از آقای دکتر امیدوار رضایی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواهش کردم (چون ایشان فوق تخصص مغز و اعصاب هستند) که تشریف بیاورند که شاید بتوانند این جوان را از مرگ نجات بدهند. ایشان تشریف آوردند. معاینه کردند، مدارک و پرونده پزشکی را دیدند به من گفتند فلانی اینی که گفتند ایشان مسموم شده، ایشان مواد مخدر مصرف کرده مطلقا در پرونده ایشون وجود نداره. ایشون ضربه خورده. این صدمه که مغز ایشون پیدا کرده به دلیل اصابت ضربه است. این آثار کبودی که در صورت وی در عکس‌ها مشخص است به همین دلیل است. من هم با توجه به نظر یک متخصص پزشکی وقتی گفتند ناصر رو زدند از اقوام پیرامون ایشان سوال کردم که مگه کسی ایشون رو زده؟ گفتند بله و ماجرایش هم مفصل است. گفتم چرا؟ گقتند به خاطر همین تغییرات فکری و عقیدتی که پیدا کرده بود خیلی‌ها از دستش ناراحت بودند». 

البته از طرف دیگر شایعاتی هم در خصوص خودکشی، اعتیاد به مواد مخدر و اُوردوز و .. هم به عنونان دلیل مرگ ناصر عبداللهی مطرح شد که هیچکدام این موارد صحیح نبودند. 

جدیدترین روایت مرگ ناصر عبداللهی از زبان محمدعلی بهمنی

حال پس از ۱۸ سال و البته به دنبال انتشار دلایل مختلفی به عنوان دلیل مرگ ناصر عبداللهی حالا «محمد علی بهمنی» شاعر معروف که ناصر عبداللهی برخی از ترانه‌هایش را خوانده روایت جدیدی از مرگ ناصر عبداللهی مطرح کرده است. روایت محمد علی بهمنی از این جهت حائز اهمیت است که خود وی به عنوان شاهد ماجرا در صحنه حضور داشته است. وی صحبت‌های جدید خود را در گفتگو با رسانه «بیلبورد» و بهمن بابازاده عنوان کرده است. 

بر اساس روایت بهمنی، ناصر عبداللهی به همراه برخی از دوستانش به دریاچه آب شیرین می‌روند، اما بعد از مدتی وی ناپدید می‌شود. همچنین افراد دیگری متوجه وی می‌شوند که بر زمین افتاده و سر و بدنش به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. طبق روایت آقای بهمنی وضعیت بدنی وی وخیم بوده و حتی نفس‌اش هم به دلیل شدت جراحات بالا نمی‌آمد. وی ابتدا در بندر عباس تحت مداوا قرار می‌گیرد، اما سپس به تهران منتقل می‌شود.

این روایت محمد علی بهمنی برای اولین بار است که نقل می‌شود و با وجود اینکه وی در آنجا حضور داشته، اما تاکنون هیچ سخنی از جانب وی درباره مرگ ناصر عبداللهی منتشر نشده است.

tags # موسیقی
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون