قیمت طلا و سکه امروز ۸ آذر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز ۸ آذر ۱۴۰۲
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز بازار بیش از ۱۶ هزار تومان افزایش یافت و هر سکه امامی طرح جدید نیز رشد ۳۵۰ هزار تومانی را از سر گذراند.
کد خبر: ۱۲۳۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

زی‌سان: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش بیش از ۱۶ هزار تومانی در معاملات امروز به ۲ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان و هر گرم سکه امامی با ۳۵۰ هزار تومان رشد از مرز ۲۹ میلیون تومان عبور کرد. 

به گزارش زی‌سان، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز بازار ۱۶ هزار تومان افزایش یافت و به ۲ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و هر گرم طلای ۲۴ عیار با بیش از ۲۰ هزار تومان رشد به آستانه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی رسیده است. 

طلای دست دوم و آبشده نقدی 

قیمت هر گرم طلای دست دوم در حال حاضر با افزایش ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومانی به ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان رسید و هر مثقال طلای آبشده نقدی نیز با ۷۳ هزار تومان رشد اکنون با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت هر مثقال طلا نیز با رشد ۷۵ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۷۱۶ هزار تومان رسید. 

سکه

تمامی انواع سکه‌ها امروز با افزایش قیمت روبرو شدند و هر سکه امامی طرح جدید با ۳۵۰ هزار تومان افزایش به ۲۹ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان رسید و سکه بهار آزادی نیز با رشد نزدیک به ۲۰۰ هزار تومانی اکنون ۲۵ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان است. هر نیم سکه ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت و اکنون ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و هر ربع سکه با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی به ۱۰ میلبیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. سکه گرمی با ۵۵ هزار تومان افزایش به ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. 

به این ترتیب حباب سکه امامی با رشد ۲۸۵ هزار تومانی به ۵ میلیون تومان و حباب سکه بهار آزادی نیز با ۱۳۷ هزار تومان رشد اکنون به ۱ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان رسید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: