آیسان اسلامی کیست و چگونه معروف شد و چرا پیج اینستاگرامش بسته شد؟/ ماجرای جنجالی دعوتنامه ۵۰ هزار دلاری آیسان اسلامی

آیسان اسلامی کیست و چگونه معروف شد و چرا پیج اینستاگرامش بسته شد؟/ ماجرای جنجالی دعوتنامه ۵۰ هزار دلاری آیسان اسلامی
داستان کیستی، واقعیت زندگی و چرایی بسته شدن پیج اینستاگرام آیسان اسلامی از موضوعات داغ این روز‌های فضای مجازی جامعه ایرانی است. بعد از بسته شدن پیج آیسان اسلامی او تبدیل به یکی از ترندهای فضای مجازی ایران شد
کد خبر: ۱۱۸۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

پیج اینستاگرام آیسان اسلامی روز دوشنبه (۵ آذر) به طور ناگهانی بسته شد. علت بسته شدن پیج اینستاگرام آیسان اسلامی با ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با گذشت چند روز از این اتفاق هنوز روشن نیست. اینستاگرام پیج این چهره مشهور این روز‌های دنیای مجازی ایران را به مدت ۱۸۰ روز یعنی سه ماه بسته است. 

بسته شدن پیج اینستاگرام آیسان اسلامی

به گزارش «زی سان»، آیسان اسلامی، اینفلوئنسر مشهور ایرانی مقیم آمریکا، طی ماه‌های اخیر با سرعتی رو به رشد شهرت‌اش افزایش پیدا کرده است. همزمان با رشد سریع فالور‌ها در اینستاگرام آیسان اسلامی یوتیوب را نیز فعال کرد و ویدئو‌های خود را در این پلتفرم نیز بازنشر کرد که این هم با استقبال زیاد کاربران مواجه شد. 

حالا شاید برای بسیاری از عموم مردم و افکار عمومی پرسش مهم این باشد که آیسان اسلامی کیست و چرا معروف شد؟! یا شاید سوال مهم این باشد که داستان واقعی آیسان اسلامی چیست؟ 

آیسان اسلامی از روستای چلندر تا لاکچری بازی در تگزاس

به گزارش زی‌سان، آیسان اسلامی متولد ۲۵ دی ماه ۱۳۶۶ در روستای چلندر نوشهر مازندران بوده و در آستانه ورود به ۳۶ سالگی است. نام کامل او نام کامل و اصلی او آیسان اسلامی چلندر بوده و از سال ۲۰۱۳ در شهر هیوستن آمریکا اقامت دارد. در بیوگرافی آیسان اسلامی قابل توجه‌ترین نکته رابطه عجیب او با پدر و مادرش است. او مدعی است به مدت ۳۰ سال از مادر خود جدا مانده و از دوران نوجوانی تنها کار می‌کند. 

آیسان اسلامی کیست و چگونه معروف شد و چرا پیج اینستاگرامش بسته شد؟

نام پدر آیسان اسلامی، قدیر است و هر دو با هم زندگی می‌کنند. پدر و مادر آیسان از هم جدا شده اند و آیسان از ۵ سالگی مادرش را ندیده است و او را نمی‌شناسد. علت اصلی شهرت آیسان اسلامی، ادعای او مبنی بر نوه محمد رضا شاه بودن است. حتی جالب این است که آیسان اسلامی شناخت نسبتا خوبی از محمدرضا شاه دارد. او از طریق شباهت به پدر و پدربزرگش در بین افراد بسیار مشهور شده است و این محبوبیت را بسیار دوست دارد؛ و همچنین او همیشه خود را به دلیل نوه شاه اضافه کرده است. در ویدئو‌های مختلف، آیسان اسلامی گاهی خود را نوه محمدرضا پهلوی معرفی می‌کند و می‌گوید: «من پسر شاه هستم و خیلی لاکچری هستم.» همین جمله به شکلی عجیب توجهات را به سوی او جلب کرده است. 

آیسان اسلامی نوه محمد رضا شاه

ویدئو‌های آیسان اسلامی با ۱۹۶ سانتیمتر قد و بدنی عضلانی، از ابتدای سال ۲۰۲۳ به شکلی بی سابقه مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت. این اینفلوئنسر در مدت زمانی کوتاه موفق شد، فالور‌های زیادی جذب کند. به گونه‌ای که قبل از بسته شدن پیج ایستاگرام، او ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار فالور داشت. آیسان اسلامی با انتشار ویدئو‌های زندگی روزمره خود از غذا و ماشین و تفریحات گرفته تا نمایش‌های لاکچری در اینستاگرام و جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کرد. 

همچنین طی ماه‌های اخیر ویدیو‌هایی رکیک از وی وایرال شده که شکل حرف زدنش و دلیل محبوبیتش به نوعی عجیب و غریب است. آیسان اسلامی با بدنی عضلانی مقابل دوربین می‌نشیند و با رکیک‌ترین واژه‌ها مخاطب‌های میلیونی پیج خود را سرگرم می‌کند.

آیسان اسلامی کیست

یکی از فعالیت‌های این اینفلوئنسر ایرانی دست کم در شبکه‌های اجتماعی خرید و فروش ماشین است و در این حوزه فعال است. فعالیت‌های او در این حوزه نیز تنوع زیادی دارد و عمده ماشین‌هایی که به نمایش می‌گذارد ماشین‌های لوکسی هستند که در دسترس بسیاری از ایرانی‌ها نیست. یکی از ماشین‌ها بیشتر از بقیه در نمایش‌هایش حصور دارد و آن هم رولز رویس است. یکی دیگر از ماشین‌های او که بیشتر نمایش داده می‌شود مرسدس بنز جی کلاس سبز فسفری است که از ماشین‌های مورد علاقه وی است.

آیسان اسلامی بعد از رسیدن به شهرت در دو پلتفرم اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می‌کرد. بعد از موفقیت در اینستاگرام، آیسان اسلامی یوتیوب خود را راه انداخت. در این پلتفرم نیز به موفقیت قبال توجهی دست پیدا کرده است. 

داستان واقعی آیسان اسلامی 

مهم‌ترین و شاید جنجالی‌ترین موضوع در ارتباط با آیسان اسلامی، ادعای او مبنی بر نوه محمد رضا شاه بودن است. شاید برای شما سوال این باشد که داستان واقعی زندگی آیسان اسلامی چیست؟ آیسان اسلامی کیست؟ آیا واقعا نوه شاه است؟ باید توجه داشت که این ادعا‌ها صرفاً شوخی‌ها و بخشی از افکار طرفداران اوست و واقعیت ندارد. آیسان اسلامی هیچ نسبتی به خاندان شاه ندارد و این ادعا‌ها تنها به عنوان شوخی‌های دوستانه مطرح شده‌اند. همچنین آیسان اسلامی بار‌ها به این موضوع پرداخته است که این تکه کلام‌ها فقط جنبه شوخی دارند.

ماشین های آیسان اسلامی

رمزگشایی آیسان اسلامی از چرایی بسته شدن اکانت اینستاگرامش

ساعاتی بعد از انتشار خبر بسته شدن پیج اینستاگرام آیسان اسلامی، این اینفلوئنسر ویدئوی از خود را در صفحه مجازی یکی از دوستان‌اش به اشتراک گذاشت. او در این ویدئو مدعی شد که به علت تخلف در صفحه شخصی‌اش توسط اینستاگرام جریمه شده و صفحه اش تا زمان نامعلومی به طور موقت بسته شده است. البته او گفته که دوستانش پیگیر رفع این مشکل هستند و به زودی صفحه را باز می‌گردانند.

کسب و کار و ثروت آیسان اسلامی

بر اساس ادعای برخی صفحات در رسانه‌ها که شاید توسط نزدیکان آیسان اسلامی تهیه و تدوین شده، ثروت او حدودا ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. خرید و فروش اتومبیل و بازسازی و ساخت و ساز ملک از شغل‌های آیسان اسلامی است. ادعا شده که آیسان اسلامی با شراکت دو شخص به اسامی سید آرش درویش و برایان اعتماد، شرکت چلندر هوم Chalandar Home را در شهر هیوستون به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر در ایالت تگزاس ایجاد کرده‌اند. 

آیسان اسلامی کیست؟

اخیرا نیز آیسان اسلامی در ویئویی اینستاگرامی گفته بود همه می‌توانند از داخل و خارج از ایران در شرکت او سرمایه‌گذاری کنند. او مدعی شده با سرمایه گذاری ۵۰ هزار دلاری دعوت نامه رسمی اقامت در آمریکا را نیز ارائه می‌کند که در نوع خود بسیار جالب است!

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون