شوک اینستاگرام به «آیسان اسلامی»؛ پدیده جدید فضای مجازی نقره داغ شد!

شوک اینستاگرام به «آیسان اسلامی»؛ پدیده جدید فضای مجازی نقره داغ شد!
صفحه اینستاگرام «آیسان اسلامی» بلاگری که با فحاشی و البته به رخ کشیدن تصاویری از زندگی لاکچری‌اش به شهرت رسید با ۶ میلیون فالوئر به مدت شش ماه بسته شد.
کد خبر: ۱۰۴۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

زی‌سان: صفحه اینستاگرام «آیسان اسلامی» با ۶ میلیون فالوئر توسط اینستاگرام بسته شده است. هنوز معلوم نیست که دلیل بسته شدن اکانت این شاخ مجازی ایرانی چیست، اما این احتمال وجود دارد که به دلیل محتوای عجیب و غریبی که در اکانت شخصی خود تولید می‌کرد اینستاگرام تصمیم گرفته برای مدت ۶ ماه یا ۱۸۰ روز صفحه‌اش را ببندد. 

به گزارش زی‌سان، اینستاگرام البته پیش از این سابقه بستن اکانت برخی از سلبریتی‌ها و چهره‌های مجازی ایرانی را دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به امیر تتلو اشاره کرد. به دلیل محتوای مجرمانه و البته ریپورت شدن توسط بسیاری از کاربران که احساسات آن‌ها جریحه‌دار شده بود اینستاگرام تصمیم گرفت پیج تتلو را ببندد. اما این فقط تتلو نبوده که مورد حمله اینستاگرام قرار گرفته بلکه کسان دیگر هم بودند که پیج آن‌ها به دلایل نامعلومی و به یکباره بسته شد مثلا «عرفان علیرضایی» که زمانی بیش از ۳ میلیون فالوئر در اینستاگرام داشت و پیجش به دلایل نامعلومی بسته شد و او مجبور شد یک پیج دیگر بسازد. 

زندگی لاکچری آیسان اسلامی

آیسان اسلامی کیست و چرا معروف شد؟!

«آیسان اسلامی» که با نام «آیسان اسلامی چلندر» نیز شناخته می‌شود متولد ۲۵ دی ماه ۱۳۶۶ در روستای چلندر نوشهر مازندران است و اکنون حدود ۱۰ سال است که مقیم آمریکاست. وی گفته که سسی سال است که از مادر خود جدا مانده و از نوجوانی تنها زندگی می‌کند. به نظر می‌رسد که آیسان رابطه خوبی با مادرش نداشته و به همین دلیل است که تنهایی را انتخاب کرده است. خودش می‌گوید که اصلا مادرش را نمی‌شناسد. او با پدرش در شمال زندگی میکرده و نام پدرش «قدیر» است.

این اینفلوئنسر در سال ۲۰۱۳ به آمریکا مهاجرت کرد و از اوایل سال ۲۰۲۳ بود که طرفداران زیادی در اینستاگرام پیدا کرد و اکنون تعداد فالوئر‌های وی تا زمان بسته شدن اکانتش به ۶ میلیون نفر رسیده است. آنچه باعث شهرت «آیسان اسلامی» شد ادعای خویشاوندی وی با محمدرضا شاه پهلوی است. آیسان اسلامی گفته نوه محمدرضا شاه است و از او شناختی بی‌نظیر دارد. او همچنین اعلام کرده که از طریق شباهت به پدر و پدربزرگش یعنی محمدرضا شاه بسیار مشهور شده و این شهرت را دوست دارد. این جمله اوست: «من پسر شاه هستم و خیلی لاکچری هستم». 

آیسان اسلامی

ایسان اسلامی با بدنی عضلانی مقابل دوربین می‌نشیند و با رکیک‌ترین واژه‌ها مخاطبانش را سرگرم می‌کند

 

«آیسان اسلامی» شروع به انتشار ویدئو‌های زندگی روزمره خود از غذا و ماشین و تفریحات گرفته تا نمایش‌های لاکچری در اینستاگرام کرد و جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کرد. همچنین طی ماه‌های اخیر ویدیو‌هایی رکیک از وی وایرال شده که شکل حرف زدنش و دلیل محبوبیتش به نوعی عجیب و غریب است. ایسان اسلامی با بدنی عضلانی مقابل دوربین می‌نشیند و با رکیک‌ترین واژه‌ها مخاطب‌های میلیونی پیج خود را سرگرم می‌کند.

آیسان اسلامی سوار بر یک سه چرخه سبز رنگ لاکچری

آیسان اسلامی سوار بر خودرو افرود در صحرا

یکی از فعالیت‌های این اینفلوئنسر ایرانی دست کم در شبکه‌های اجتماعی خرید و فروش ماشین است و در این حوزه فعال است. فعالیت‌های او در این حوزه نیز تنوع زیادی دارد و عمده ماشین‌هایی که به نمایش می‌گذارد ماشین‌های لوکسی هستند که در دسترس بسیاری از ایرانی‌ها نیست. یکی از ماشین‌ها بیشتر از بقیه در نمایش‌هایش حصور دارد و آن هم رولز رویس است. یکی دیگر از ماشین‌های او که بیشتر نمایش داده می‌شود مرسدس بنز جی کلاس سبز فسفری است که از ماشین‌های مورد علاقه وی است. 

آیسان اسلامی پس از موفقیت در اینستاگرام فعالیت‌های خود را در یوتیوب گسترش داد و بسیاری از ویدئو‌های خودش را در این پلتفرم منتشر می‌کند.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
cm
آخه این مردک آیسان اسلامی چیه که فقط با فحش های رکیک شده ادم معروف. اینه واقعا. هنرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
cm
جااااااااااااااان کودتاگر
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
cm
کودتاگر؟ اخه این بابا چی داره؟ یه هیکل گنده کرد و فقط فحش میده و قمپوز در می کنه. آیسان اسلامی هنرش چیه مثلا
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۳
گوناگون