(ویدئو) چرا صادق بوقی، ساسی مانکن را به دوئل دعوت کرد؛ یک بر هیچ به نفع صادق بوقی!

(ویدئو) چرا صادق بوقی، ساسی مانکن را به دوئل دعوت کرد؛ یک بر هیچ به نفع صادق بوقی!
صادق بوقی که با کلیپ‌هایش، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده با ادبیات خاص برای ساسی مانکن خط و نشان کشیده و از تاریخی گفته که ظاهراً قرار است کلیپی برای دیس کردن ساسی منتشر کند. این ویدیوی بوقی که در آن با هوش مصنوعی جواد خیابانی و ساسی را نیز قرار داده، می‌بینید.
کد خبر: ۱۱۰۰۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

زی‌سان: پس از انتقاد‌های فراوان به ابتذال آهنگ‌های ساسی مانکن، صادق بوقی در کلیپی طنزگونه این خواننده را به دوئل دعوت کرد. صادق بوقی پیشتر نیز توانسته بود با موجی که با ترانه عو عو به راه انداخت، تبلیغات وسیع ساسی مانکن را به حاشیه براند. 

به گزارش زی‌سان؛ بپیشتر نیز صادق بوقی توانسته بود در بررسی جست‌وجوی گوگل ایرانی‌ها ساسی مانکن را پشت سر بگذارد. در بررسی‌هایی که چندی پیش منتشر شد، نشان  در آن ایام همه به دنبال کلیپ کوتاه صادق بوقی در بازار رشت بودند. 

ماجرا از این قرار بود که چندی پیش دو اتفاق قابل توجه در حوزه موسیقی و اجتماعی افتاد. ساسان حیدری معروف به «ساسی مانکن» ویدئویی با تصاویر جنجالی منتشر کرد که واکنش برخی از چهره‌ها را در پی داشت، اما ناگهان خبر رسید صفحه اینستاگرام «صادق بنا متجدد» معروف به صادق بوقی که در رشت آواز می‌خواند بسته شد.

صادق بوقی و ساسی مانکن

پس از این اتفاق بسیاری از مردم به صورت خودجوش آهنگ‌های او را لب‌خوانی کرده و دابسمش ساختند.

بررسی جست‌وجوی گوگل ایرانی‌ها نشان می‌دهد، موجی که قرار بود ساسی مانکن راه‌اندازی کند با ظهور صادق بوقی به حاشیه رفت و این روز‌ها همه دنبال ویدئو‌های صادق هستند.

و حالا صادق بوقی با اتکا به همین پیروزی، ساسی مانکن را به دوئل دعوت کرده است. 

 
 
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون